معاون دادستان کل کشور:

به زودی خودروهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تعیین تکلیف می‌شوند

معاون قضایی داستان کل کشور گفت: در کوتاه‌ترین زمان نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه در این انبارهای اموال تملیکی اقدام می‌شود.
تصویر به زودی خودروهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، علی جمادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط دستگاه قضائی استان بوشهر به منظور ترخیص کالاها و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی انجام شده و کالاها در سریع‌ترین زمان تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در کنار فعالان حوزه تولید در راستای کمک به اشتغال و زمینه رفع مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان تلاش می کند.

جمادی با اشاره به حمایت قوه قضائیه از اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال وظیفه داریم کمک کنیم و در این راستا توسعه و تقویت اشتغال و رفع موانع تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی گفت: باتوجه به ماموریتی که دادستان کشور محول کرده بود نسبت به بازدید از انبارهای اموال تملیکی در استان اقدام شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این دیدار اظهار کرد: ۵۵۰ هکتار از اراضی این منطقه برای سرمایه‌گذاری در عرصه تولید و خدمات اختصاص یافته است.

" احمد دشتی‌زاده " از پیگیری ویژه برای حمایت از تولید و اشتغال در این منطقه خبر داد و بیان کرد: به منظور رفع پرونده‌های حقوقی و قضائی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

منبع: ایرنا

612956