آخرین جزئیات انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در خیابان ری+ فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین جزئیات انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در خیابان ری را تشریح کرد.
تصویر آخرین جزئیات انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در خیابان ری+ فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدجلال ملکی اظهار کرد: وقوع انفجار در محدوده بازار آل آقا خیابان ری ساعت ۱۱:۵۴ امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ به مرکز آتش‌نشانی تهران گزارش و بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: به‌رغم سختی‌های دسترسی به محل، مأموران اعزامی ظرف مدت چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و پس از حضور در محل حادثه مشخص شد انفجار در یک منزل دو طبقه قدیمی رخ داده که حجم زیادی از مواد محترقه تولید شده یا در حال ساخت، در کارتن‌های بسته‌بندی در آن وجود داشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه انفجار رخ داده منجر به شعله‌وری شده بود، تصریح کرد: بر اثر حادثه رخ داده بخش زیادی از منزل مسکونی تخریب و افرادی در آن گرفتار شده بودند.

ملکی با اشاره به آغاز شدن عملیات اطفای حریق و نجات افراد به صورت هم‌زمان ادامه داد: شدت انفجار منجر به شکسته شدن شیشه‌های چند منزل مجاور و تخریب بخشی از یک منزل یک طبقه قدیمی دیگر در مجاورت محل حادثه شده بود.

وی گفت: تا به این لحظه ۱۰ نفر بر اثر این حادثه مصدوم شده‌اند که یکی از آنها از منزل مجاور و ۹ نفر دیگر از منزل دو طبقه که به عنوان کارگاه ساخت مواد محترقه استفاده می‌شد، خارج شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به فوت یک نفر از ۹ نفر مصدوم در منزل مسکونی دو طبقه به علت شدت جراحات وارده اضافه کرد: چهار مرد و چهار زن که دچار مصدومیت شدید و سوختگی شده بودند، تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی افزود: با توجه به قدیمی بودن و احتمال ریزش سایر قسمت‌های این منزل مسکونی، آواربرداری و جست‌وجو توسط مأموران اعزامی با احتیاط در حال انجام است؛ اطلاعات ضد و نقیضی از افراد اعلام شده است و از همین رو مأموران اعزامی همچنان در حال جست‌وجو هستند تا در صورت وجود فرد دیگری زیر آوار، وی را نیز از محل حادثه خارج کنند و اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود.

منبع: ایمنا

613467