حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس تعزیرات حکومتی در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

برگشت وجه اضافه گران فروشان به مردم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در صورتی که شکایتی از سوی هموطنان به این سازمان مبنی بر گران فروشی گزارش شود و مورد رسیدگی قرار گیرد، گران فروش باید وجه اضافه بر پرداخت را به شاکی پرداخت کند.
پسر بچه خردسالی که توسط یک شرور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با کمک مردم نجات پیدا کرد.
افزایش حقوق «میلیونی» کارکنان وظیفه مصوبه مجلس در حقوق واریزی فروردین ماه لحاظ نشد؛ طبق پیگیری‌ از مسوولان باید تا اردیبهشت منتظر ماند و دید که چه مقدار بودجه به ستادکل تخصیص می یابد.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از خفگی و مرگ کودک هفت ساله هادیشهری با یک حبه قند خبر داد.

طبق اعلام رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور؛ استفاده از گواهینامه های جعلی ضمن پیگیری قانونی، هنگام وقوع حوادث رانندگی باعث تشدید مجازات می شود.
اعضای باند شش نفره سرقت مسلحانه احشام روستاییان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شهرستان نرماشیر در شرق کرمان به دام افتادند.

تحقیقات قضایی در پرونده جنجالی قتل و سربریدن زن جوان به‌دست شوهرش در اهواز با صدور کیفرخواست در دادسرا به پایان رسید و با ارسال پرونده به دادگاه قرار است به‌زودی عامل این جنایت هولناک محاکمه شود.
معاون اجتماعی پلیس فتا به تشریح اقداماتی پرداخت که به دنبال ارسال پیامک‌های حاوی لینک‌های جعلی با عناوینی همچون "ثبت شکایت جدید علیه اشخاص" و نصب بدافزارها این لینک‌ها صورت می‌گیرد.
مدیر دفتر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حال عمومی دانشجوی دختر رشته پرستاری این دانشگاه که چند روز گذشته مورد حمله با چاقو قرار گرفت، مساعد است.
مرد جوان که در جنایتی انتقامجویانه، نیمه‌های شب مرد جوان و همسرش را به رگبار بسته بود پس ازانتقال به محل جنایت و در مقابل بازپرس و کارآگاهان جنایی جزئیات ماجرا را تشریح کرد.