۲ تن گوشت‌ غیر بهداشتی در اصفهان کشف و ضبط شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان با اشاره به رسیدگی به پرونده تقلب در فروش گوشت گاو و گوساله غیر بهداشتی گفت: ۲ هزار کیلوگرم گوشت توقیفی غیر بهداشتی در اصفهان کشف و معدوم شد.
تصویر ۲ تن گوشت‌ غیر بهداشتی در اصفهان کشف و ضبط شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان اظهار داشت: پرونده تقلب در فروش گوشت گاو، گوساله و کشتار غیر مجاز دام که قابلیت مصرف انسانی ندارد و غیر بهداشتی بود در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی مدارک فروش و نتایج آزمایشگاه، اتهام تقلب در فروش گوشت گاو، گوساله و کشتار غیر مجاز دام که قابلیت مصرف انسانی نداشته است را محرز و علاوه بر ضبط و معدوم کردن ۲ هزار کیلوگرم گوشت‌های توقیفی غیر بهداشتی، متخلف را به پرداخت ۱۹۷ میلیارد و ۵۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مختاری گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور ضابطان از اداره بهداشت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی شهرستان اصفهان این تخلفات را مشاهده و گزارش تخلف را تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان بیان کرد: در این باره تعداد ۲۸ واحد صنفی اغذیه فروش و رستوران که به خرید این گوشت‌ها اقدام کرده‌اند، پلمب شدند و پرونده این متخلفان برای خرید از مجاری غیر مجاز در تعزیرات رسیدگی می‌شود.

منبع: فارس

681553