مشاور عالی رئیس قوه قضاییه انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت

حجت الاسلام مرتضوی مقدم طی پیامی انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.
تصویر مشاور عالی رئیس قوه قضاییه انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم طی پیامی در صفحه شخصی خود، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت؛ متن پیام به شرح زیر است:


:ا❁﷽❁ا

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور محترم منتخب

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور اسلامی توسط مردم عزیز ایران را عرض تبریک دارم.

بی تردید این اقبال و اعتماد مردم مسئولیت را سنگین می کند.

جنابعالی شخصیتی مذهبی و معتقد و دردآشنا هستید و بحمدالله پایبندی خود به ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب و شهدا را بارها ابراز نمودید و بر اجرای قوانین و مقررات بالا دستی تأکید داشتید، اینک به لطف خدا و رویکرد مردم عزیز ایران زمینه خدمت و استفاده از فرصتهای سرنوشت ساز برایتان فراهم آمده است و درمسیر سازندگی و عزت قرارگرفته اید که قطعاً یاری خداوند را لازم دارد.

نصرت الهی با کارکارکردن و اخلاص در عمل حاصل می شود چراکه خداوند در آیه شریفه می فرماید؛ یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ البته راه سخت است و بار سنگین، اما نیت خیر و اخلاص در عمل توفیق همراه دارد.

امام علی علیه السلام می فرماید: مَن حَسُنَت نِیَّتُهُ أمَدَّهُ التَّوفیقُ . اکنون که حضرتعالی خود را برای پیمودن موفق این راه پرخطر عرضه کردید و اقبال نیز یارتان شده حجت تمام گردیده است، زیرامسئولیت پذیری در حقیقت پیمان سپاری و تعهد به انجام درست وظیفه است و استفاده از نیروهای مخلص و جهادگر و استعدادهای نهفته از رموز موفقیت خواهد بود.

از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری برای آنجناب را مسئلت دارم.

سید احمد مرتضوی مقدم

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه

منبع: قوه قضاییه

706504