حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند از سقوط و نجات نوجوان ۱۷ ساله از ارتفاع ۷۰ متری در آبشار چهارده شهرستان بیرجند خبر داد.
ساعت 9:15 شامگاه چهارشنبه دختر جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد لحظاتی پیش شوهرخواهرم در حالی که چاقویی در دست داشت، وارد خانه‌مان شد و به من، پدر و مادرم و خواهرم حمله کرد و پس از مجروح کردن ما متواری شد. مادرم در همان دقایق اولیه فوت کرد و پدرم هم به سختی نفس می‌کشد.
سید جلال ملکی گفت: آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که حادثه در یک ساختمان پنج طبقه که پانسیون و خوابگاه بود رخ داده است و بیشتر هم دانشجویان در این ساختمان حضور دارند. البته این خوابگاه به صورت خصوصی اداره می شد و وابسته به دانشگاهی نبود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف سواری پژو 206 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم خبر داد و گفت: به دلیل این حادثه 2 مرد جوان جان خود را از دست دادند و 2 سرنشین دیگر هم مصدوم شدند.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به کشف بیش از ۲۰ تن روغن احتکار شده در شهرستان رشت، گفت: تقاضای هیجانی ناشی از فضای روانی باید کاهش یابد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توجه و اهتمام ویژه به امر عفاف و حجاب تاکید و گفت:در این زمینه 26 دستگاه دولتی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت دارند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان زورگیر مسلح که با تهدید سلاح گرم اقدام به زورگیری و سرقت می کردند خبر داد و گفت: از سارقان یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد و گفت: در این طرح 84 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان کشف شد.
دادستان تهران دستور داد؛

هتل شهر را تخلیه کنید

دادستان تهران به تشریح جزئیات صدور حکم قضایی تخلیه هتل شهر بنا به درخواست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران پرداخت.

چند روز قبل خبر درگیری خونین خانوادگی در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران گشت کلانتری به این خانه رسیدند در حالی با پیکر خونین پیرمرد 70ساله روبه‌رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود.
شاید گفتن این جمله تکراری باشد که «تهران بهشت سارقان و موبایل قاپ‌هاست» اما اینکه تلفن همراه وزیر وزرش و جوانان، در مقابل مسجد بلال صدا و سیما به سرقت برود، موضوعی نیست که بتوان از آن به راحتی عبور کرد. هنوز درباره جزئیات این اتفاق و اینکه در زمان سرقت تلفن همراه تیم حفاظتی در کجا قرار داشته، منتشر نشده، اما طبق سرقت‌های معمول در تهران، یا گوشی توسط سارق از دست وزیر ربوده شده، یا از جیب وی زده‌اند.