دستگیری مالخر سارقان حرفه‌ای در تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه با دستکم ۵۰ فقره مالخری خبر داد.

تصویر دستگیری مالخر سارقان حرفه‌ای در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام تحقیقات تخصصی از تعدادی از سارقان‌ حرفه‌ای لوازم و قطعات خودرو، مشخص شد که این افراد اموال مسروقه خود را به یک مالخر حرفه‌ای در محدوده شهرری فروخته‌اند که در همین راستا اقدامات برای شناسایی و دستگیری این مالخر آغاز شد.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه این مالخر از سوی ماموران پلیس مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی نیز انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. سرانجام ماموران پلیس آگاهی به این محل اعزام شده و با اجرای یک عملیات منسجم و ضربتی مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیری لوازم مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: بررسی سوابق متهم مذکور که ۴۳ سال سن داشت، نشان داد که این فرد پیش از این نیز بارها به اتهام مالخری بازداشت و روانه زندان است. این فرد همچنین در جریان بازجویی‌های انجام شده به خرید بیش از ۵۰ فقره لوازم و محتویات مسروقه داخل خودرو اعتراف کرد.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان درحال انجام است.

منبع: ایسنا

706789