حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

ریزش ساختمان‌ها در مازندران ظاهرا مسری شده است و کمتر از ۴۸ ساعت پس از فرو ریختن یک ساختمان ویلایی در آمل ، این بار نوبت بابل شد و یک ساختمان سه طبقه به خاطر گودبرداری عمیق در آستانه فروپاشی قرار داد .
معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا با بیان اینکه ۵۰ کارگروه ویژه در پلیس فتا سراسر کشور برای برخورد با فروشندگان سوالات امتحان نهایی در فضای مجازی تشکیل شده، گفت: در همین رابطه دو متهم طی روزهای گذشته شناسایی و دستگیر شده اند و در تحقیقات مشخص شد مدرک تحصیلی آنها زیردیپلم است.
داشتن هوای پاک، از جمله حقوق عامه است که طی سال‌های اخیر آن را به تقدیر و وزش باد حواله شده است، اما در متن قانون خبری از تقدیر نیست و وظیفه هر نهاد مشخص است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲۴ سارق و کشف ۱۰۲ فقره انواع سرقت در هفته پایانی اردیبهشت‌ ماه در سطح شهرستان بجنورد خبر داد.
بر اثر تجمع گاز در مخزن فاضلاب یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی سپهرآباد در شهرستان شهرضا ظهر روز پنجشنبه سه نفر جان باختند و پنج تَن دیگر مصدوم شدند.
به دنبال ادعای فردی مبنی بر اینکه در حادثه فروریختن ساختمان، بعد از ۳۰ ساعت از زیر آوار بیرون آورده شده است، دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جهت تنویر افکار عمومی متنی را منتشر کرد.
به موازات آوار شدن ساختمان متروپل در آبادان ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که شخصی با هویت سعید حافظی یکسال پیش با توضیحات فنی- تخصصی راجع به خطرات احتمالی برج دوقلو متروپل هشدار داده، راجع به عدم رعایت استانداردهای فنی و تخصصی در ساخت چنین برجی بنا به نکات تخصصی- مهندسی لازم‌الرعایه به متصدیان امر تذکر می‌دهد.
هنوز ۲۴ ساعت از حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان نگذشته بود که پای سلبریتی‌ها نیز به این محدوده باز شد و در شرایطی که دستگاه‌های امدادی دائما بر ضرورت ترک محل و باز شدن فضا برای فعالیت امدادگران تاکید داشتند، این‌باره دو تن از بازیگران راهی محل ریزش ساختمان شدند تا از این حادثه برای فالوور‌هایشان گزارش خبری تهیه کنند!
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در پوشش فروش سوالات امتحانی هشدار داد.
حادثه ساختمان متروپل آبادان بار دیگر اذهان را متوجه این مطلب کرد که متاسفانه سوءمدیریت چه حوادث خونبار و تاثرانگیزی را باعث می‌شود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتر حوالی شهر زو در استان خراسان رضوی را لرزاند.