قاتل فراری در تبریز دستگیر شد

متهمی که در اقدامی هولناک مردی ۴۵ ساله را در شرق تهران به قتل رساند، قبل از اینکه کشور را برای همیشه ترک کند، در تبریز دستگیر شد.
تصویر قاتل فراری در تبریز دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بامداد شنبه نهم تیرماه سال 1402، مرگ مشکوک مرد جوانی در محله‌ شمیران‌نوی تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مردی حدوداً 45ساله را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول قربانی یک جنایت خیابانی شده است.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که قاتل که همراه دختر جوانی بوده به‌دلایل چشم‌ در چشم شدن و مسائل پیش‌پاافتاده با مقتول درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و قبل از رسیدن مأموران کلانتری پا به فرار گذاشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

بررسی‌ها همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این شاخه از تحقیقات با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده متوجه شدند متهم پس از ارتکاب جنایت به‌صورت مخفیانه‌ای به تبریز رفته است و قصد دارد خیلی زود کشور را به‌صورت غیرقانونی به‌مقصد ترکیه ترک کند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از ردیابی مخفیگاه دقیق متهم با کسب مجوز‌های لازم قضایی راهی تبریز شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چنددقیقه‌ای مرد جنایتکار را به‌اتهام مباشرت در قتل عمدی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

729489