حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سارقان صندوق امانات بانک ملی با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ لحظاتی پیش شناسایی و دستگیر شدند.
پس از قرار حضوری احساس کردم که زن موجهی است و او را استخدام کردم اما پس از ۳ روز وقتی به خانه پدرم رفتم متوجه به هم ریختگی خانه‌اش شدم و پدرم هم بیهوش در اتاقش افتاده بود.

زوج کویتی برای ثبت ازدواج شان رفته بودند که پس از ازدواج پای زن پیچ خورد و افتاد. از اینجا ماجرای طلاق کلید خورد.
سریال فجایع از «متروپل» آبادان و «بانک ملی» تهران به «قطار» طبس رسید

خرداد پرحادثه

صبح دیروز قطار مسافربری مسیر مشهد - یزد، حوالی طبس در نزدیکی ایستگاه عباس‌آباد خراسان جنوبی از ریل خارج شد. براساس گزارش‌های اولیه بر اثر این حادثه، از مجموع ۱۱ واگن این قطار مسافربری ۵ واگن از ریل خارج شد که سه سالن واژگون شده‌اند. این حادثه تا لحظه انتشار این خبر ۲۲کشته و ۸۶مصدوم برجا‌ گذاشته است.
رییس کمیسیون عالی سوانح با اشاره به ادامه بررسی و ارزیابی سانحه ریلی رخ داده برای قطار مشهد – یزد، گفت: راننده بیل مکانیکی به دلایلی که مشخص نیست فاصله ایمنی با خط ریلی را رعایت نکرده و باعث بروز این حادثه شده است.
برخورد یک خودرو به عابران پیاده در خیابان «رانکِستراس» در غرب برلین، حداقل یک کشته و ۳۰ زخمی بر جا گذاشته است.
حادثه ساعت ۲۲:۵۶ بیست و نهم اسفند رخ داد و در بررسی‌ها مشخص شد که شب حادثه قاتل پس از ورود به خانه پدری همسرش، با همسر و مادرزنش به‌دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شده و با چاقو به سمت آن‌ها حمله کرده بود.
پسر جوانی که 6سال قبل در جریان شوخی عجیب با فلفل‌فروش‌ها مرتکب جنایت شده بود توانست با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کند.