حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز قصد تمامط روسای قوا، خدمت رسانی به مردم است و داعیه دیگری نداریم و همه باید کمک کنند تا بنا به خواست مردم و پیشرفت کشور گام برداریم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مشکلات کارکنان دستگاه قضایی در تمام زیرمجموعه‌ها شناسایی شده و برای رفع آنها تلاش می‌شود، افزود:در طول یک سال گذشته، ستاد دستگاه قضایی تلاش بسیاری را برای رفع دغدغه‌های کارکنان این مجموعه به کار گرفته اما در مواردی هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است.
یکی از رایج‌ترین موارد در اجاره، تاخیر در استرداد یا بازگرداندن ودیعه از سوی موجر است، که به دلیل عدم توجه به مواردی در هنگام تنظیم و امضای قرارداد اجاره و عدم تعیین ضمانت اجرایی قوی برای قرارداد، روی می‌دهد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا جدیدترین اخبار مربوط به گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین را تشریح کرد و راهکارهایی برای اخذ سریع تر گذرنامه گفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که از طریق فضای مجازی زنان را با وعده خواستگاری فریب داده و از طریق حساب بانکی آنان کلاهبرداری کرده بود، در شیراز دستگیر شد.
وزیر دادگستری به تلاش شبانه روزی رییس جمهور و هیات دولت برای رفع مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: این دولت با برنامه‌‍ریزی و تلاش مضاعف همه همت و توان خود را به کار گرفته است تا بتواند مشکلات مردم را حل و فصل کند.
یک جامعه شناس درنظر گرفتن شدیدترین مجازات برای زورگیران، سارقان به عنف و مجرمان خشن را لازم و ضروری خواند و گفت: باید با این افراد برخورد جدی شود چرا که برخی از آن‌ها تبدیل به گانگستر شده‌اند.

پلیس آگاهی با انتشار تصویر شخصی که با پوشیدن لباس مامور انتظامی اقدام به کلاهبرداری از طریق سایت دیوار می کرد، از شهروندان خواست چنانچه توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفتند برای شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از برملا شدن راز یک فقره قتل پس از 11 سال و دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.