حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

گزارشی از سه خانه‌ای را منتشر شده است که سیاه‌پوش خودسوزی دختران‌شان شده‌اند؛ اما هیچ‌کدام از آنها خشونت پنهان‌شده پشت خودسوزی‌های عزیزان‌شان را به نهادی مسئول اطلاع نداده‌اند؛ چراکه علنی‌شدنش را مساوی با بی‌آبرویی برای خود و خانواده‌شان می‌دانند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال بین چهار تا پنج میلیون زائر اربعین حسینی داشته باشیم ، اظهارکرد: تاکنون دو و نیم میلیون نفر در سامانه «سماح» ثبت نام کرده‌اند و اکنون با توجه به نزدیک شدن به زمان راهپیمایی اربعین روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت نام می کنند.

رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه ۶۰ درصد معتادان پیشتر دارای شغل بودند، گفت: جریان اعتیاد، پاکی جامعه را نشانه گرفته است و دراین میان عامل بیکاری می‌تواند شتاب دهنده باشد اما عامل مستقیم نیست.
فخری محتشمی پور از دیدار خود با تاجزاده خبر داد و در توئیتی نوشت: حال عمومی اش خوب، روزه داری ادامه دارد. آماده نوشتن لایحه دفاعیه است.
آخرین برگ از پرونده قتل دختری ۴ ساله در بندرعباس، برگه آزادی قاتل او از زندان بود. این مرد که ۱۰ سال زیر حکم قصاص قرار داشت با گذشت اولیای دم از مجازات نجات پیدا کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زن و شوهری که در بوستان‌های شرق تهران مواد مخدر توزیع می‌کردند، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۴ کیلو و ۶۳۰ گرم هروئین کشف شد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر شخصی در مورد سرو یا خرید فروش گوشت حیوانات نا متعارف مانند گوشت گراز یا ... در رستوران‌ها یا هر جای دیگری اطلاعاتی دارد با شماره ۱۵۴۰ تماس بگیرد.
وقتی آن پیام وحشتناک را دیدم استرس و نگرانی سراسر وجودم را فرا گرفت با همان دستان لرزان بلافاصله به شماره تلفن پدرم زنگ زدم. هراسان و وحشت زده به او گفتم خودش را به منزل ما برساند چرا که همسرم قصد خودکشی دارد...
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق جزئی در زیرزمین پاساژ چهارسو در مرکز تهران خبر داد.