حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده پلیس راه شهرستان سقز گفت: صبح امروز بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید با خودرو پژو پارس در کیلومتر ۵۹ مسیر اصلی سقز – دیواندره متاسفانه سه نفر از سرنشینان پراید در دم جان خود را ازدست دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح محله محور خبرداد و گفت: با اجرای این طرح تعداد 93 نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح محله محور خبرداد و گفت: با اجرای این طرح تعداد 93 نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.
رئیس اورژانس کرمان گفت: «به دلیل مصرف مشروبات الکلی حاوی متانول در کرمان، تا شامگاه یکشنبه هشت نفر مسموم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است».
نمایان‌ترین معیار رعایت و تکریم حقوق شهروندی در هر سیستم قضائی در تحلیل و مصادیق حقوق دفاعی متهم تبلور می‌یابد.
مشاوره حقوقی آنلاین؛ فوت صاحب حساب بانکی موجب می‌شود حساب وی توسط بانک مسدود شود و هیچ یک از وراث حق ندارد بدون اجازه برداشت نماید.
با آن که چند سال بیشتر از آغاز زندگی مشترکم نمی گذرد اما به خاطر اختلاف سنی زیاد هیچ گاه نتوانستیم همدیگر را درک کنیم به همین خاطر درگیری های ما به جایی رسید که همسرم موهای زیبایم را قیچی و به قول خودش صورتم را بی ریخت کرد ...
سیدخلیل سجادپور- سارق مسلحی که بامداد روز گذشته در یک مجتمع مسکونی با پلیس درگیر شده بود درحالی زیر رگبار گلوله ها کشته شد که درگیری مسلحانه به خیابان کشید و با مجروح شدن یکی از اهالی محل، صحنه های دلهره آوری رقم خورد.
رئیس اورژانس جیرفت گفت: بر اثر نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی در منوجان سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد که حال وی وخیم اعلام شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش خبر داد که قصد قدرت‌نمایی و برهم زدن نظم عمومی را داشتند.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر راه اندازی ستادی ویژه برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها با کمک ضابطین، کمیته‌ای در این رابطه تشکیل و اقدامات عملی قضایی در خصوص برقراری و افزایش امنیت در جامعه آغاز شد.