حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

تدوین لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور، تقویت دیپلماسی قضایی و انتقال ۱۶۱ محکوم ایرانی از سایر کشورها، حمایت ازحقوق کودکان و نظارت تعزیرات بر بازار در راستای افزایش امنیت اقتصادی و حمایت اجتماعی از بزه‌دیدگان در جرایم اهم اقدامات وزارت دادگستری دولت سیزدهم در صیانت از حقوق شهروندی است.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از ایجاد کارگروه عملیاتی ویژه پلیس فتا در خصوص "شایعه سازی ایام اربعین در فضای مجازی " خبر داد و تصریح کرد : افرادی که شایعات و اخبار دروغ را در فضای مجازی منتشر می کنند نیز شریک جرم هستند و با آنها برخورد قانونی می شود .
غرق‌شدگی همچنان قربانی می‌گیرد و در تازه‌ترین حوادث ۴کودک در ۳ حادثه مشابه در ساوه، کرج و رامسر به‌دلیل غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند.
سخنگوی فراجا با اشاره به افزایش میزان سرقت‌های خرد، گفت: هزینه نگهداری هر سارق در زندان، ماهانه به طور میانگین حدود ۱۰ میلیون تومان است و این در حالی است که می‌توان با نصف این مبلغ اقدامات پیشگیرانه موثری انجام داد.
کارمند اخراجی دکتر محفوظی، قتل او را طراحی کرد

قاتلان رئیس پیشین سازمان نظام پزشکی چه گفتند؟

تلاش کارآگاهان جنایی پایتخت برای شناسایی عاملان قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور در کمتر از 20روز نتیجه داد و با بازداشت مردی آشنا و اعترافات او اسرار این جنایت هولناک فاش شد. مرد آشنا که با دکتر محفوظی دچار اختلافات مالی شده بود اقرار کرد که برای انتقام‌جویی 2آدمکش اجیر کرد و با پرداخت دستمزد میلیونی، نقشه قتل مسلحانه را عملی کرد.
مهندس عمران که در کنکور ارشد امسال شرکت کرده و با رتبه‌ای خوب در دانشگاه خواجه نصیر تهران پذیرفته شده را شاید بتوان متفاوت‌ترین داوطلب کنکور امسال دانست، مرد جوانی که ۲۴ ساعت پس از برگزاری کنکور نامش برای اجرای حکم قصاص خوانده شد و در زندان رجایی شهر به سوئیت رفت.
مدتی است کاربران از دریافت پیامکی با عنوان سلام عمان خبر داده‌اند؛ این پیام روش جدیدی از کلاهبرداری است که در آن کلاهبردارها پیامی را به صورت انبوه و گسترده برای کاربران ارسال می‌کنند.