حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به تقویت سامانه موسمی در برخی مناطق کشور از احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی، جاری شدن روان‌آب و شکستن درختان کهنسال خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود و تردد بدون مشکل در دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
در فاصله چند روز پس از ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد دوباره این اتفاق برای یک هواپیمای دیگر رخ داد و مسئولان این فرودگاه حاضر به پاسخگویی نشدند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد از بازداشت یکی از مدیران کل سابق استان چهارمحال و بختیاری به علت رشوه میلیاردی خبر داد.
جواد صالحی گفت: پرواز ۶۶۵۴ به مقصد نجف که قرار بود شب گذشته در ساعت ۲۲ انجام  شود پرواز ورودی با تاخیر در ساعت ۴ وارد فرودگاه امام خمینی شد و این اعلام تاخیر آر طرف شرکت به گونه ای بود که فرودگاه امام شرکت را موظف کرد که پذیرایی از مسافران از طریق غذای گرم باشد  ومقرر شده بود که اطلاع رسانی برای ورود هواپیما به مسافران گونه ای باشد که در کم ترین زمان مسافرگیری انجام شود.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی فردی خبر داد که در فضای مجازی با انتشار تصاویری از سلاح گرم اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد.
حدود ساعت 11 شب پنجشنبه اول اردیبهشت، مأموران پلیس شهرستان یاسوج از وقوع حادثه‌ای خونین در یکی از خانه‌های روستایی قلعه‌دختر یاسوج باخبر شده و به محل رفتند.
رئیس قوه‌قضاییه توصیه کرد برای پیشگیری از حادث شدن اختلافات ملکی و ارضی و جلوگیری از افزایش پرونده‌های حقوقی و کیفری حوزه زمین در شهرستان دماوند، نسبت به توجیه صاحبان بنگاه‌های املاک و همچنین انذار دلالان و سودجویان، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.