حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به آغاز بازگشت زائران عتبات عالیات چند روز قبل از اربعین حسینی به میهن اسلامی از روان بودن جریان بازگشت زوار بدون هیچگونه رخداد امنیتی خبر داد و گفت: این دستاورد بزرگ حاصل تلاش، مجاهدت و پیش‌بینی‌های پلیس و سایر نهادهای مسئول است.
بر اساس اعلام منبع آگاه، نتایج بررسی اولیه پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی نشان می دهد که وی به علت سکته قلبی فوت کرده است.
فرمانده کل انتظامی کشور به زائران حسینی توصیه کرد که در آستانه اربعین با توجه به موج سنگین بازگشت زوار ابا عبدالله الحسین(ع) و سیاست مرزی عراق، از مراجعه به مرزها به خصوص مهران و شلمچه برای خروج از کشور خودداری کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه پوشش امدادی و درمانی هلال‌احمر تا پایان مراسم اربعین و بازگشت کامل زائران به کشور ادامه دارد، گفت: برخی از مفقودین به دلیل گرمازدگی و غیره در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و تدابیر لازم برای اینکه هیچ زائری در کشور عراق باقی نماند، اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
رییس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از درمانگاه هتل ام القری در نجف اشرف با اشاره به ورود ۳۰۰ تن دارو به کشور عراق گفت: دو هواپیما به صورت بیمارستان هوایی با کمک ستادکل نیروهای مسلح ایران جهت خدمت‌رسانی به زائرین در صورت ضرورت در فرودگاه آماده بهره‌برداری است.

منابع محلی اطلاع دادند که گرگها ۸ قلاده بودند شب گذشته با نفوذ به درون روستای درُفک در این شهرستان غربی خراسان رضوی، به ساکنان روستا یورش برده و ۶ نفر را زخمی کرده‌اند.