حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی کرج گفت: دو نفر از افرادی که با ایجاد نزاع دسته جمعی اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد و حمله به نیروهای پلیس کرده بودند، با شلیک پلیس زمین گیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری همدست سارق محکوم به قصاص اتوبان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش) خبر داد و گفت: متهم قصد فرار از کشور داشت که با تلاش کارآگاهان اداره هجدهم دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی جدید از پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد و از دستگیری افرادی جدید در این پرونده خبر داد.
دادستان تهران در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده سال‌های اخیر، دستور داد تا فرآیند تحویل خودروها از گمرکات، انبارهای عمومی و بنادر تا ۳ روز آینده با همکاری تمام دستگاه‌های متولی اجرا شود.
پسر شیشه‌ای که به اتهام اسیدپاشی به دختری جوان در پایتخت دستگیر شده، مدعی است که می‌خواسته خودش را قربانی کند اما ناخواسته به دختری که او را نمی‌شناخته آسیب رسانده است.
همه‌‌چیز از اختلاف ۲طایفه در یکی از شهرهای جنوبی کشور شروع شد. وقتی افراد یک طایفه به ریش‌سفید طایفه دیگر توهین و فحاشی کردند، آتشی به پا شد که جان ۵نفر را گرفت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از پرتاب و آتش گرفتن یک خودرو ۲۰۷ در بزرگراه صدر خبر داد و گفت: علت این حادثه نامشخص است.
حکم اعدام سارق جوانی که فیلم زورگیری‌اش از زنی جوان در بزرگراه نیایش باعث دستگیری‌اش شد و پرده از ده‌ها فقره از زورگیری او در پایتخت برداشت روز گذشته در دادگاه انقلاب به او ابلاغ شد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کودک ۶ ساله در حادثه غرق شدگی در سرعین جان خود را از دست داد.
پلیس کانادا اعلام کرد که دو تن از جمله یک افسر پلیس طی چندین تیراندازی در منطقه انتاریو کشته شدند.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه گذرنامه‌های ویژه اربعین تنها تا روز اربعین اعتبار دارد و پس از آن پلیس عراق آن را نمی‌پذیرد، گفت: زائران اگر قصد دارند بعد از اربعین در کشور عراق بمانند باید از گذرنامه عادی استفاده کنند.