حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

روابط عمومی دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیه ای درباره حوادث شب های اخیر، اعلام کرد که در جریانات خیابان رو به روی خوابگاه های این دانشگاه از ورود افراد غیر دانشجو، جلوگیری به عمل آمد.
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس در راستای برقراری امنیت مردم و کسب و کارها با هیچ کسی مماشات نمی‌کند، تاکید کرد: پلیس بر خود وظیفه و تکلیف می‌داند که با کسانی که هنجارها را زیر پا می‌گذارند، برخورد قاطع کند.
در پی حوادث تروریستی شب گذشته به روسای دادگستری خوزستان و اصفهان دستور داد که با همکاری دستگاههای امنیتی و انتظامی نسبت به شناسایی عوامل عملیاتی و پشتیبانی این حوادث تأثر آور اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و مجرمان به اشد مجازات محکوم شوند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه پلیس ما معتقد و اخلاق مدار بوده و در مقابل مردم نیست، بلکه در کنار آنهاست، گفت: پلیس در خدمت مردم بوده و برای امنیت و آرامش مردم جان‌ خود را تقدیم می‌کند.
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان در معابر خلوت و لغزنده بیش از پیش مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و از عجله و شتاب مخصوصاً در معابر خلوت خودداری کرده و همیشه و در همه حال با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد نمایند.

متهم 20 ساله درتحقیقات به سرقت به شیوه مأمور قلابی اعتراف کرد و به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار داده شد.