حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

زنی که گمان می‌کرد همسرش قرار است او را به قتل برساند، پیش دستی کرد و جان شوهرش را به ضرب گلوله گرفت. این زن ۲۴ساعت پس از دستگیری برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و با بخشش دخترانش از مجازات مرگ رهایی یافت.
در پی حادثه رخ داده برای مهسا امینی، به دستور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ میرزایی رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ تا بررسی دقیق و کامل ابعاد پرونده مهسا امینی برکنار شد.
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات:

فرهیختگان مجرم نیست

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات از رسیدگی به دو پرونده مطبوعاتی در روز جاری در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی خبر داد.

ضمن تسلیت اربعین حسینی امید است همه دوستداران اهل بیت بویژه حضرت اباعبدالله الحسین ضمن اینکه با شور حسینی یاد و نام حضرت را زنده نگه می دارند تبیین اهداف اصلی حرکت بزرگ امام شهید را فراموش نکنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای زورگیر، که با همکاری یکدیگر قصد زورگیری از راننده یک دستگاه خودروی تاکسی را داشتند خبر داد.
بهتر نیست پلیس برود دنبال پیشگیری از ضرب و جرح و سرقت و قتل مردم؟

با پدیده‌ای به نام بدحجابی مقابله می‌کنید که تعریفش را نمی‌دانیم

دکتر فربد فدائی روانپزشک در روزنامه اطلاعات با اشاره به مرگ مهسا امینی نوشت: موفقیت قانون وابسته به این است که امکانات و عدم امکانات رفتار انسانی را در شمار آوریم. بیم از کیفر، از روی دادن همه بزهکاری‌ها پیشگیری نمی‌کند. اعمال کیفر سبب رویگردانی بزهکار از تکرار همه جرائم نمی‌شود و تشدید مجازات از شمار بزهکاری‌ها نمی‌کاهد.
اعضای باند ۹ نفره کلاهبرداری که با شناسایی املاک بدون صاحب اقدام به جعل سند کرده و با تنظیم قولنامه و دست به دست کردن بین اعضای باند املاک را به فروش می‌‌رساندند، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.
با اعترافات دو متهمی که در یک پرونده جنایی بازداشت شده اند، سناریوی قتل جوان 29 ساله به قفل های رمزآلود دیگری گره خورد.
استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و نماینده مردم شهر سقز در مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم ختم مرحومه مهسا امینی با خانواده آن مرحومه دیدار و ابراز همدردی کردند.