حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با عنوان اینکه برخی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی در محل کسب و کار خود ندارند گفت: این موضوع منجربه نارضایتی مسئولان استان شده است لذا به مدیرانِ مجتمع‌های تجاری تذکر دادیم که اگر مشکل بی‌حجابی توسط اصناف حل نشود، واحد صنفی را پلمپ می‌کنیم.
دو پسرخاله که طراح اصلی سرقت از صندوق امانات بانک‌ ملی شعبه دانشگاه تهران بودند بعد از گذشت ۷.۵ ماه از سرقت، تحویل پلیس ایران شدند. متهمان در این مدت تحت نظر پلیس ترکیه بودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق با لباس پلیس، دو موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرک غرب و فردی که به زور وارد منازل شده و از آن سرقت کرده بود، خبر داد.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: برای عفو زندانیانی که محکوم به اعدام می‌شوند اگر محکوم سابقه نداشته باشد احتمال اینکه مورد عفو قرار گیرد بیشتر است.
اسفند سال ۹۹ مأموران هنگام گشت به یک خودروی پراید که در حاشیه جاده‌ای در شهرستان بهارستان متوقف شده بود مشکوک و وقتی به خودرو نزدیک شدند دریافتند راننده که مردی حدوداً ۴۵ ساله بود از ناحیه گردن با چاقو به قتل رسیده است .
دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: کیفرخواست پرونده «سها رضانژاد» دختر طبیعت‌گردی که خبر مفقودشدن و مرگ دلخراش او در ارتفاعات جهان نمای کردکوی در تیرماه ۱۳۹۹ بازتاب گسترده‌ای داشت در دادسرای این شهرستان صادر شد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: اروپایی ها تصور نکنند که با قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست این گروهک‌های تروریستی توانسته‌اند به نتیجه‌ای که مد نظرشان هست برسند

پزشک عمومی که ادعا می‌کند عضو هیات علمی دانشگاهی معتبر و متهم است به‌ خاطر اختلاف میلیاردی با برادر دندانپزشکش، او را به قتل رساند.
زن و شوهر در روز تنظیم سند ازدواج، صفحات متعدد قباله نکاح را با سرعت امضا می‌کنند، درحالی‌که بسیاری از زوجین عملاً نمی‌دانند که امضا‌های آن‌ها پای چه تعهداتی ثبت می‌شود و چه اموری را می‌پذیرند.