حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

وقتی در حال جستجو در اینترنت هستید بسیاری از سایت‌ها از شما یک اطلاعات به نظر پیش‌پا افتاده می‌خواهند که احتمالاً شما هم بدون معطلی آن را وارد می‌کنید و آن هم چیزی نیست جز آدرس ایمیل شما. اما وقتی ایمیل خود را وارد می‌کنید، در حقیقت اطلاعات بیشتری را با سایت‌ها به اشتراک می‌گذارید.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند.

او با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو به دلیل عدم توجه راننده به جلو با با یک نفر عابر پیاده از پرسنل شیفت شب شهرداری برخورد کرده است، افزود: متأسفانه عابر پیاده بر اثر این سانحه و شدت جراحات در محل جان باخت.
زن جوان توضیح داد: فرزندم در صندلی عقب نشسته بود و من در حال رانندگی بودم که ناگهان ۲ مرد موتورسوار به ماشینم نزدیک شدند. مردی که ترک موتور نشسته بود قمه‌ای به من نشان داد و تهدیدم کرد که توقف کنم. من که وحشت کرده بودم به حرکت ادامه دادم. اما موتورسواران دست از سرم برنداشتند و به تعقیب من ادامه دادند تا اینکه یکی از آن‌ها با قمه شیشه ماشینم را شکست و کیفم را که روی صندلی شاگرد بود به سرقت برد.