حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

نوجوان خلافکار که به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده، مدعی است زندگی‌اش شباهت زیادی به شخصیت منفی فیلم متری شیش‌و‌نیم دارد. او در بازجویی‌ها گفت که پدرش از کودکی به او آموزش‌های مجرمانه داده و او را برای کار‌های خلاف تربیت کرده است. پدر متهم به اتهام خرید و فروش مواد مخدر به اعدام و با یک درجه تخفیف به حبس ابد محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه درباره موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان توضیحاتی تکمیلی ارایه کرد.

نوجوان ۱۵ ساله بنگلادشی که در جریان بازی قایم‌باشک گم شده و سر از مالزی در آورده بود، به کشورش بازگشت.
عملیات کوهستان برای کشف خودروهای سرقتی در حالی توسط نیروهای پاسگاه انتظامی سد کارده مشهد آغاز شد که انتشار دود سیاه از دره باریک، مخفیگاه تبهکاران را لو داد.
در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا به فروشندگان و شهروندان توصیه کرد تا برنامه پیامکی بانک خود را فعال کرده تا در صورت واریز وجه پیامک انتقال را دریافت کنند همچنین به سرشماره واریز نیز توجه کنند تا جعلی نباشد.
یک پسر مشهدی با همکاری همدست خود اقدام به ربودن یک دختر ۲۴ ساله می کند تا از خانواده وی اخاذی کند اما ناشیگری او در دادن شماره حساب منجر به دستگیری چند ساعته وی شد.

دادسرای جنایی تهران برای یک پزشک زنان که عمل غیرقانونی سقط جنین انجام داده و باعث مرگ زن باردار شده بود، کیفرخواست صادر کرد اما خانم دکتر تهرانی قبل از رسیدن کیفر خواست به زندگی خودش پایان داده بود.
احسان ریخته گر با بیان اینکه ۱۱ نفر از این افراد در طی ۲۴ ساعت گذشته دچار علائم مسمومیت شده اند، بر رعایت نکات ایمنی در داخل چادر‌هایی گرمایش آن‌ها با بخاری‌های نفتی یا گازی است تاکید کرد.