حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانشجویان، این اتفاق برای دانش‌آموزان نیز رخ داد و از ۹ آذر امسال شاهد شروع مسمومیت‌ها در برخی مدارس کشور از جمله قم بودیم و سریال مسمومیت دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد! اما علت این مسمومیت‌های سریالی مشکوک چیست؟!
پزشکی قانون تهران اعلام کرد: مرگ ۵۲ نفر با مسمومیت گاز منوکسیدکربن در ۹ ماهه سال جاری به مراکز پزشکی قانونی استان تهران اعلام شده است.
دادستان کل کشور گفت: افرادی که کشته‌سازی کردند و خسارت به مال و جان مردم زده اند مورد عنایت عفو از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار نمی گیرند و باید در پیشگاه قانون و مردم جوابگو باشند.
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موافقت رهبر انقلاب جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضائی نیروهای مسلح مورد عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند.
با صدور «حکم قصاص نفس» از سوی شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی برای عامل قتل مرد کریستالی در پاتوق خلافکاران، مشخص شد که «انسداد تنفس» رمز نهان معمای «تنفس مصنوعی» در این پرونده جنایی است.
از روزی که همسر پولدارم همه دارایی ها و املاک را فروخت تا موادمخدر صنعتی تهیه کند، سرنوشت کودکانم نیز تغییر کرد، به گونه ای که او دخترانم را به گدایی وامی‌داشت یا برای درآمدزایی به افرادی اجاره می داد که از آن ها برای گدایی استفاده می کردند...
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور خبر داد و از مردم خواست که از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده هایی همچون سرقت از بانک ملی، بابک زنجانی، محمودرضا خاوری و مقایسه دستگاه قضایی در دوران رییسی و محسنی اژه ای توضیحاتی ارائه داد.