حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با تایید شهادت یکی از کارکنان جان بر کف فراجا در شهر ستان ایذه گفت: فردی با خودروی سواری تیبا یکی از کارکنان فراجا بنام محمد قنبری را زیر گرفت. این حادثه منجر به شهادت این مامور فراجا شد.
پنجه طلا، لقب پسر گوشی‌قاپ است که در جنوب تهران جولان می‌داد و هر گوشی را می‌خواست در چشم برهم زدنی آن را بین دستان خود می‌دید.
رئیس کل دادگستری استان تهران:

تعقیب و محاکمه ۳۰۰ مدیر در حوزه مفاسد اقتصادی

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب و محاکمه قرار گرفتند.
گم شدن زن جوانی در رشت کافی بود تا پرده از قتل‌های اسیدی مرد جنایتکار برداشته شود و پرونده وحشتناکی پیش روی تیم پلیسی قرار گیرد.
رئیس محترم قوه قضائیه او نمی‌تواند به این بسنده کند که قاضی و ازجمله قاضی دادگاه انقلاب یا امور امنیتی مستقل است و نمی‌تواند کاری کند. او مسئول رویه‌های سالم و به‌کارگیری ابزارهایی برای عدالت فرایندی است.