حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

اژه ای در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران قوه قضاییه:

همه ما مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم

رئیس قوه قضاییه گفت: همه ما در حوزه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی و خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، مسئولیت و تکلیف داریم و در این میان، وظیفه و تکلیف ما مسئولان و شما خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بیشتر و سنگین‌تر است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: مرجع رسمی اعلام آمار متوفیان تصادفات، پزشکی قانونی است که در سال گذشته ۳۴۰ مورد در استان قزوین رقم خورده است.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بین مسؤولیت و رفاقت تفاوت قائل هستیم، گفت: اگر امروز یک فسادی در دستگاه اجرایی ببینیم به هیچ عنوان از این تخلف و فساد صرف نظر نمی‌کنیم.
حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای:

پروتکل‌های تشریفاتی را شکستیم

رئیس قوه قضائیه با حضور در صدا و سیما برشکستن پروتکل‌های تشریفاتی در برنامه‌های کاری خود تأکید کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۲ می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما معتقدیم قوه قضاییه مردمی و پاسخگو و کارآمد و برون‌گرا و ... قوه‌ای پویا و هوشمند است که می‌تواند برای احقاق حق مردم و تجلی عدالت در لحظه تصمیم‌گیری کرده و مطالبات مردم را دنبال کند.
مرد شیطان‌صفتی که زنان خانه‌دار را هدف نیت شوم خود قرار می‌داد و ۸ صبح - وقتی در خانه تنها بودند - به آنها تجاوز می‌کرد، حکم اعدام گرفت، این در حالی است که او توانسته بود رضایت شاکیان خود را بگیرد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار دیلم گفت: حکم اعدام قاتل ۲ شهید امنیت در دیلم اجرا شد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با پیامک کشف حجاب به عنوان ترفند جدید مجرمان سایبری هشدار داد.