رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

بازنشستگان کشوری می‌توانند با استفاده از #طرح_صبا تا پایان سال ۱۴۰۳، تنها با پرداخت نقدی ۲۰ درصد از هزینه اقامت خود، همسر و دو نفر از اعضای خانواده (مجموعا چهار نفر) از این تخفیف بهره مند شوند.
اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید، در قالب فجرانه اجرا گردید؛ در این میان به دلیل وجود برخی ابهامات مطرح شده از سوی شهروندان، وزارت رفاه به برخی پرسش‌ها در این زمینه پاسخ داده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه امسال بانکها ۶۰ درصد از تعهدات اشتغال زایی ما را وصول کرده‌اند، گفت: از بانک‌ها می‌خواهیم تا ۴۰ درصد تسهیلات باقی مانده را تا پایان سال پرداخت کنند چرا که باید انگیزه‌های مردم را به سمت اشتغال زایی تقویت کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با پیگیری نیروهای مسلح و همت مجلس شورای اسلامی و کمک دولت، سال به سال حقوق و مزایای سربازان ارتقا پیدا کرد و امروز سربازان از جهت میزان دریافتی تفاوت قابل توجهی با سایر مشاغل ندارند.
با یک دودوتا چهارتای ساده می‌توان برآورد کرد که یک سفر به مقصد شهرهایی مانند مشهد، شیراز یا شهرهای استان هرمزگان برای یک خانوار 4نفره برای مدت 3شب و 4روز اقامت ممکن است تا 40میلیون تومان هزینه داشته باشد.
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر تعاون، استقبال خوبی از طرح فجرانه صورت گرفته و خصوصاً دهک‌های پایین جامعه از این طرح استقبال و استفاده داشته‌اند.
شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: خدمت‌رسانی مترو تهران و حومه به شهروندان روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ به صورت رایگان خواهد بود.
چند وقتی است که تاکسی‌های اینترنتی در زمان درخواست خودرو، آپشنی تحت عنوان «عجله دارم» اضافه کرده‌اند؛ ‌انتخاب این گزینه به معنای افزایش 15 تا 60 هزار تومانی قیمت پیشنهادی است.
بیات با بیان اینکه فرقی بین کارگر قراردادی و کارگر رسمی در بحث پرداخت عیدی وجود ندارد، اظهار کرد: کارگران به هر میزانی که کار کرده باشند حتی اگر ۳۰ روز باشد مستحق دریافت عیدی هستند.
گزارشی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه پوشش بیمه‌ای؛

افزایش 2 میلیون نفری بیمه‌‌شدگان جدید با ماهیت اختیاری از سال 1400 تا آذر 1402

با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در دولت سیزدهم؛ از سال 1400 تا آذر ماه سال جاری در مجموع بالغ بر تعداد 2 میلیون قرارداد جدید بیمه‌ای با ماهیت اختیاری منعقد شد.
کمتر کسی پیدا می شود که از سامانه های تلفن گویای سرکاری و توهین کننده به شعور ارباب رجوع سازمانها !!!که نام ارباب رجوع را در حد طنز یدک می کشند، نرنجیده و اعصابش از انتظار طولانی پشت خط با قطع تماس و یا ثابت ماندن شماره نوبت خرد نشده باشد!
سازمان آگهی های پرسون