شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در حالی که بیشترین دمای هوای تهران امروز (۳ فروردین) ۱۵ درجه سانتیگراد بود،فردا (۴ فروردین ماه) به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد همچنین آسمان استان از امروز تا شنبه (۵ فروردین) صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی‌ می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در آزادراه تهران – شمال، مسیر جنوب به شمال ترافیک نیمه سنگین و ترافیک نسبتا سنگین در حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر را شاهد هستیم.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۲۱ گفت: بر اساس آخرین آمارهای ارائه شده در سه ماهه پایانی سال گذشته تا تاریخ ۲۴ اسفند ماه معادل ۳۸ پروانه صادر شده؛ در حالی که در سه ماه آخر سال ۱۴۰۱ تا ۲۴ اسفند معادل ۵۴ پروانه صادر شده است.
براساس اعلام پلیس راهور گفت: معابر تهران به نسبت روزهای گذشته خلوت است اما رانندگان باید فاصله طولی خود را رعایت کنند.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پنج روز آینده در آستانه سال جدید، بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف پیش‌بینی شده است و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۹ اسفند و یکم فروردین) دمای هوا در نواحی شمالی کشور روند کاهشی محسوس خواهد داشت.
سازمان آگهی های پرسون