شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران؛

با پویش نذر یاری به دنبال آزادی تمامی زنان زندانی جرائم غیر عمد هستیم

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای پویش نذر یاری و آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد تا آخر ماه مبارک رمضان خبر داد.
در صد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران تصویب شد

بلیت مترو ۲۵ درصد گران شد

در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بهای بلیت مترو تهران تعیین شد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اجاره سوله های از سوی سازمان ورزش به عنوان ورزشگاه گفت: به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل استقبال از بهار ۱۴۰۲ را با محوریت ایمنی شهر و شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی از ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری ساختمان از ۲۵ اسفندماه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک در سال نو خبر داد و در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز شنبه ششم اسفند ماه توضیحاتی داد.
پس از گزارش پرسون مطرح شد؛

قطع درختان نداشتیم؛ جا به جایی داریم

روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران پس از گزارش پرسون با موضوع «قطع صدها درخت در هفته درختکاری / هدف نامعلوم!» جوابیه را در شبکه های مجازی منتشر کرده است.
واکنش شهرداری منطقه ۵ تهران به گزارش قطع درختان در سایت پرسون:

قطع درختان نداشتیم ؛ جا به جایی داریم

در پی گزارش اختصاصی پرسون از قطع درختان در منطقه ۵ تهران ، شهرداری این منطقه در اطلاعیه ای به این گزارش واکنش نشان داد.
مقامات ایالت کالیفرنیا در آمریکا نسبت به وقوع توفان شدید، بارندگی سنگین و سیل احتمالی در اواخر هفته به مردم هشدار داده و دست‌کم در ۲۱ منطقه، وضعیت اضطراری اعلام کردند.

سازمان آگهی های پرسون