شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه برای تردد میان شهری از مبدا زرد به مقصد نارنجی و یا قرمز نیاز به مجوز است گفت: با توجه به قرار گرفتن قم در جمع شهرهای زرد از نظر شیوع کرونا، تردد از قم به شهرهای زرد نیاز به مجوز ندارد.
منطقه 12 پایتخت به سوگ سردار دل‌ها نشست:

سوگواری برای مرد میدان در قلب طهران

علی‌محمد سعادتی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها در قلب طهران خبر داد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران توضیحاتی درباره توسعه خطوط در حال بهره بهرداری مترو در پایتخت ارائه داد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازبینی و اصلاح قانون شوراها در مجلس گفت: نامه‌ای از مجلس شورای اسلامی دریافت کردیم که اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را جهت اصلاح قانون شورا ها به مجلس ارسال کنند.
۲۹ و ۳۰ بهمن‌ برگزار می‌شود

همایش «اخلاق و فرهنگ شهرنشینی»

نخستین دوره همایش «اخلاق و فرهنگ شهرنشینی» به همت انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری در دهه سوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
استاندار تهران درخواست کرد:

شهروندان در مصرف گاز صرفه جویی کنند

محسنی بندپی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز از شهروندان تهرانی خواست که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
سازمان هواشناسی از بارش باران و درارتفاعات برف در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور و کاهش دما در نیمه شمالی، شرق و جنوب شرق کشور خبر داد و ضمن ارائه توصیه‌های کشاورزی تاکید کرد: به ارتفاعات صعود نکنید.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تاکنون هیچ یک از پارک‌های تهران تعطیل نشده‌اند و ستاد مبارزه با کرونا خبری در این باره نداده است.

استاندار تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛

پیشنهاد تعطیلی ۲روزه تهران/ هیچ صنایع و نیروگاهی از سوخت مازوت استفاده نمی‌کند

استاندار تهران گفت: پیشنهاد دو روز تعطیلی برای همه دستگاههای اداری دولتی، خصوصی و همچنین فعالیت‌های عمرانی به معاون اول رئیس جمهور ارائه خواهد شد که برابر قوانین معاون اول رئیس جمهور و یا هیات وزیران در این خصوص تصمیم گیری نهایی را انجام خواهند داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه‌اندازی خط اختصاصی اتوبوس به مقصد ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ (زندان فشافویه) در ۳۲ کیلومتری جنوب تهران خبر داد و گفت: این خط برای تسهیل در رفت و آمد خانواده زندانیان آغاز به کار کرد.
استاندار تهران با اشاره به لزوم برگزاری مجازی مراسم فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: برگزاری هر نوع تجمع در مناسبت های مختلف طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است.