شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

شرق نوشت: انتشار بخش‌هایی از مصاحبه جدید پیروز حناچی، شهردار تهران که هفته گذشته منتشر شد، حاشیه‌های زیادی درپی داشت. شکایت محمدباقر قالیباف و تعدادی از نزدیکان او به‌دلیل صحبت‌های حناچی درباره املاکی که شهرداری از آنها پس گرفت، بخشی از این حاشیه‌ها بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرتهران خبر داد:

بستن پنجره های اتوبوس ممنوع

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرتهران از ابلاغ دستورالعمل تهویه اتوبوس ها درپی کاهش برودت هوا خبر داد.

معاون قالیباف در شهرداری تهران گفت: هیچ ملکی از شهرداری در اختیار قالیباف و همسرش نیست و از پیروز حناچی شهردار تهران شکایت می‌کنیم.
عضو شورای شهر گفت: دولت وعده تامین۲ هزار واگن متروی تهران را داده اما تنها ۲واگن تامین کرده است و پس از ۱۲سال تنها ۱۰۰دستگاه اتوبوس و ۵۰۰ میلیارد تومان به ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داده است.

دبیر کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه منع تردد خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی و قرمز همچنان ادامه دارد، گفت: در صورت رعایت نکردنِ محدودیت‌ها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی و ۱ میلیون تومان برای شهر‌های قرمز، اعمال می‌شود.
«ترفع» اقدامات شرکت واحد برای شهروندان دارای معلولیت را تشریح کرد:

خدمات‌رسانی ۱۴۱ دستگاه اتوبوس و وَن ویژه به ۴ هزار جانباز و معلول پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با «روز جهانی معلولان» از خدمات‌رسانی ۱۴۱ دستگاه اتوبوس و وَن ویژه به بیش از ۴ هزار جانباز و معلول پایتخت خبر داد و گفت: با وجود محدودیت‌هایی که شرکت واحد با آنها روبه‌روست اما تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا خدماتمان را به این عزیزان محدود نکنیم.