از سوی شهرداری منطقه 18؛

آزاد سازی 23 هزار متر مربع از اراضی زراعی با تخریب 9 ویلا در منطقه ۱۸

بیش از ۲۳ هزار متر مربع از ابنیه‌های اعیانی غیرمجاز واقع در اراضی زراعی در منطقه 18 آزاد سازی شد.
تصویر آزاد سازی 23 هزار متر مربع از اراضی زراعی با تخریب 9 ویلا در منطقه ۱۸

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدجواد خسروی از آزادسازی بیش از ۲۳ هزار متر مربع از ابنیه‌های اعیانی غیرمجاز واقع در اراضی زراعی با تخریب ویلاهای غیرمجاز خبر داد و گفت: بنا بر رصدهای هوایی از اراضی زراعی بخش حریم با کواد کوپتر و در پی هنجار شکنی برخی افراد فرصت طلب در سنوات گذشته برای احداث مستحدثات و ابنیه‌ های اعیانی در این فضاها، بلافاصله اقدامات قضائی و حقوقی در مراجع ذی ربط صورت و مجوز تخریب این امکان اخذ شد.

شهردار منطقه ۱۸ تهران خاطرنشان کرد: پس از اخذ مجوزات لازم و هماهنگی با مراجع قضائی، انتظامی و جهاد کشاورزی، با تجهیزات کامل به اراضی واقع در شهرک‌های شمس آباد و فیروز بهرام اعزام و مساحتی نزدیک به ۲۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع از ابنیه های اعیانی غیر مجاز را تخریب کردند.

وی تصریح کرد: طی این اقدام شجاعانه و بر مبنای ضوابط شهرسازی، تعداد ۹ باغ ویلا، چهار مورد دیوار کشی، سه مورد استخر و دو مورد محوطه سازی و سکو با بسیج تمامی عوامل دخیل تخریب شدند.

خسروی در پایان سخنان خویش تأکید کرد: مدیریت شهری در بخش حریم با هیچ احدی چه در جایگاه حقیقی و چه در جایگاه حقوقی مماشات نداشته و همواره بر حفظ ماهیت اراضی زراعی و فضای سبز به‌عنوان تنفس‌گاه پایتخت اصرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

459240

مطالب مرتبط