شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

‍ شهردار منطقه ۱۵ در نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی سال جدید عنوان کرد:

اجرای طرح مراقبت اجتماعی محلات با حضور شهردار منطقه 15

نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۵ ، در سال جدید به منظور برنامه ریزی برای اجرای طرح مراقبت اجتماعی در محلات منطقه ۱۵ برگزار شد.
شهردار تهران گفت: در پارک قیطریه درختی قطع نمی‌شود ،بلکه یک ساختمان قدیمی به مسجد بدل می‌شود و به اقتضای نیاز پارک، سایر ظرفیت‌ها هم در نظر گرفته می‌شود، بنابراین هیاهوها در این ماجرا بر سر هیچ است.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با بهار قرآن و ضیافت الهی؛ علاوه بر اقدامات متداول هرساله؛ با تدارک برنامه های معنوی برای تقویت نشاط اجتماعی بهره بردیم و روز طبیعت در بوستانهای منطقه با حال و هوای میهمانی خدا رقم خورد.
همزمان با دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه اصلاح مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی قابل ارائه توسط مؤسسه فناوران شهر (دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران) بررسی و افزایش ۳۵ درصدی نرخ بها با ۱۵ رأی موافق تصویب شد.
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم نسل کش صهیونیستی است، مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را در تهران اعلام و تأکید کرد که تدابیر امنیتی برای این مراسم اتخاذ شده است.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
طی سال ۱۴۰۲ با اختلافی قابل توجه صورت گرفت:

شهرداری منطقه ۱۵ تهران رتبه نخست در نوسازی معابر را کسب کرد

شهردار منطقه ۱۵ از کسب رتبه نخست بهسازی آسفالت معابر منطقه ۱۵ طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت بهسازی و نوسازی شد.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم دریاچه باغ فدک به مساحت چهارهزار مترمربع تکمیل شده و اجرای فاز سوم آن به مساحت 18 هزار و 500 مترمربع در آینده منجر به تبدیل این باغ به قطب گردشگری شمال شهر خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در اواخر سال ۱۴۰۲، نرخ کرایه‌های جدید اتوبوس، مترو و تاکسی برای سال ۱۴۰۳ را تصویب شد و با این مصوبه، افزایش کرایه‌ها در فروردین‌ماه ممنوع است.