شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

شهردار منطقه ۱۳ از راه اندازی موتور فوریت‌های شهری ۱۳۷ برای نخستین بار در کشور با هدف تسهیل در امر خدمت‌رسانی به شهروندان خبر داد.
تشریح برنامه‌های هفته سلامت در منطقه 12 پایتخت:

اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم

شهردار منطقه 12، در تشریح برنامه‌های هفته سلامت در این منطقه از اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه در امدادرسانی به بیماران در موج چهارم کرونا خبر داد.

چهاردهمین ساختمان دوستدار دوچرخه در منطقه 12 معرفی شد:

پیوستن آموزش و پرورش قلب طهران به یک طرح سلامت

شهردار منطقه 12، هم‌زمان با روز ملی ایمنی حمل‌و‌نقل از پیوستن اداره آموزش و پرورش منطقه به عنوان نخستین اداره آموزش و پرورش شهر تهران به طرح «ساختمان‌های دوستدار دوچرخه» خبر داد.

مشاور حقوقی کمیته نظام فنی، اجرایی مجلس شورای اسلامی:

تهران14 هزار هکتار بافت نا ایمن شهری دارد

بدون توجه به نحوه تعاریف مربوطه به بافت فرسوده، چیزی معادل 14 هزار از 70 هزار هکتار شهر تهران را بافت نا ایمن شهری تشکیل داده است.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم تایید صلاحیت جمع کثیری از علاقمندان به خدمت در شوراهای شهر به بهانه های مختلف و بعضاْ شگفت آور که حتی مستندات آن تاکنون به اطلاع داوطلبان نیز نرسیده جای بسی نگرانی است.
شهردار تهران با حضور در دویست و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران توضیحاتی درباره انحرافات تزریق واکسن در شهرداری تهران ارائه کرد و گفت: ۴۴ نفر پرسنل بازیافت، ۱۰۰ نفر پاکبان، ۱۲ نفر کارمند، ۱۳ نفر فاقد رابطه استخدامی با شهرداری تهران با هویت مشخص، ۲ نفر راننده جرثقیل، ۹ نفر راننده خودرو سرویس، یک نفر شهربان و ۱۷ نفر کارگر فضای سبز واکسن دریافت کردند.
گروهی خاص از فعالان یک جناح خاص سیاسی اصرار دارند که بر تمام شؤون مردم حاکم شده و در همه ‌چیز ورود کنند که این رفتار منجر به سرخوردگی مردم شده و به ‌شدت برای سلامت روان جامعه خطرناک است.
معاون حمل و نقل، ترافیک شهردارى تهران؛

لغو طرح ترافیک و آلودگى هوا تمدید شد

هاشمی از تمدید اجرایى نشدن طرح هاى ترافیک و کنترل آلودگى هوا تا پایان هفته جارى خبر داد.
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران که شعار (شورای دانا - شهر توانا) برای این دوره انتخابات برگزیده است، گفت: حدود 2500 نفر برای انتخابات این دوره ثبت نام کردند. اما بیش از دو هزار نفر از این افراد که همه قابل احترام هستند، کوچکترین مطالعه و پژوهش و نقطه نظری پیرامون شهر تهران، شورای شهر و شهرداری تهران و ابعاد و جوانب آن را نداشتند.
ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه 12:

میلاد امام حسن (ع) با نقاره‌زنی سردر باغ ملی برای تهرانی‌ها

شهردار منطقه 12 در تشریح ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ماه مبارک رمضان از اجرای نقاره‌زنی در سردر باغ ملی هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسن (ع) خبر داد.