شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مسابقات جام رمضان ۱۴۰۰ در محله هرندی:

فوتبال خیابانی ثبت فیفا خواهد شد

شهردار منطقه 12 از برگزاری فوتبال خیابانی جام رمضان 1400 در محله هرندی خبر داد و گفت: فوتبال خیابانی با دستورالعمل خاص یک تیم حرفه‌ای، توسط شهرداری منطقه 12 ثبت فیفا خواهد شد.

خضریان گفت: بلاتکلیفی نرخ نان در استان تهران باعث شده است مردم شاهد قیمت‌های متفاوت نان در نانوایی‌های مختلف باشند که این امر موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده است.
دزد منهول ها منم. همان شهروندی که به دلیل برخورداری کمتر از فرصت‌های جامعه، سیستماتیک به او اجازه ندادند که در نقش واقعی خودش باشد و از سر ناچاری در لباس دزد در روز روشن، جان و آبروی خود را به خطر می‌اندازد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم اما اگر شرایطی پیش بیاید و از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نخواهم کرد.
تشکیل پویش همسایه سبز در راستای ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه 12:

شهر سبز به وقت همسایگی در قلب طهران

شهردار منطقه 12 از تشکیل پویش همسایه سبز به عنوان یکی از برنامه‌های طرح ترویجگری ارتقای فرهنگی آپارتمان‌نشینی در ناحیه 6 این منطقه خبر داد.
استاندار تهران با بیان اینکه در مورد ممنوعیت سفرها همواره استان تهران و البرز یکپارچه دیده می شود و بیشتر سعی شده که منع تردد بین استانی اعمال شود، گفت: به فرمانداران تکلیف شده تا از صدور مجوز تردد خودداری کنند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: شنبه هفته آینده ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ایستگاههای اقدسیه و مرزداران در خطوط ۳ و ۶ مترو تهران به طور همزمان افتتاح خواهند شد تا به یمن خیر و برکت عید سعید فطر،‌ مدیریت شهری پایتخت عیدی ناقابل خود را تقدیم شهروندان صبور تهرانی کرده باشد.
در جریان رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران و قتل میترا استاد‌‌، همسر دوم او، تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب میترا استاد را متهم کردند که "پرستو" بوده است.
شهردار تهران توضیحاتی درباره فیش حقوقی مدیران شهری، سرانجام پرونده دو شهردار منطقه دستگیرشده، تخلف استخراج رمز ارز و افتتاح پروژه‌های جدید در تهران توضیحاتی ارائه داد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه اعضای شورای شهر نه به دلیل اتهامات مالی و اخلاقی بلکه به دلیل اقداماتی چون پیگیری واگذاری املاک شهرداری در جهت صیانت از حقوق مردم توسط هیات نظارت رد صلاحیت شدند، گفت: امیدوارم هیات نظارت با توجه به کارنامه افراد و نسبت آنها با آرمان‌های انقلاب و حقوق مردم در قضاوت خود تجدید نظر کند.
معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که از روز شنبه فعالیت گروه‌های شغلی یک و دو در تهران بلامانع و فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع است.
ساکنان تهران هرازگاهی شاهد حضور بار فروشان وانتی در معابر محلی و اصلی شهر هستند که اجناس شان را نسبت به خرده فروشان و فروشگاه ها با قیمت پایین تر عرضه می کنند و این موضوع مشتریان زیادی را برای آنها به ارمغان آورده است.
رهبر معظم انقلاب همواره موضوع بالا بردن بهره بری از امکانات موجود را تاکید داشته اند به طوری که در سخنرانی شان در آبان ماه سال 1397 در دیدار مدال آوران پارآسیایی فرمودند: یکی از مشکلات بزرگ کشور در شرایط کنونی، استفاده نکردن از ظرفیت های فراوان ملی است که اگر از این ظرفیت ها استفاده شود، بسیاری از مشکلات کنونی اقتصادی حل خواهد شد.
شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران منطقه۱۳ از راه اندازی مرکز واکسیناسیون در خودرو (car vaccination)برای تزریق واکسن مطابق برنامه زمانبندی سنی از سوی وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت : این طرح برای اولین بار در شهر تهران در بوستان جنگلی سرخه حصار به صورت رایگان به اجرا در می آید.