آسفالت ۲۲ هزار مترمربع از خیابان‌های منطقه ۸ در مدت یک ماه

شهردار منطقه ۸ گفت: در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محلات و معابر منطقه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.

تصویر آسفالت ۲۲ هزار مترمربع از خیابان‌های منطقه ۸ در مدت یک ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، فاطمه تنهایی از تداوم عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه ۸ خبر داد و گفت: با تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در سطح منطقه ۸ در سال جدید، عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در ۱۰ هزار متر مربع از سطح محلات و لکه‌گیری معابر در ۱۲ هزار و هفتصد متر مربع انجام شده که در مجموع یک ماهه نخست سال جاری، بیش از ۲۲ هزاروسیصد متر مربع از محلات و معابر منطقه ۸ بهسازی و نوسازی شده است.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به ۷ هزار متر مربع تراش آسفالت‌ریزی در خیابان شهید مدنی تهران در ایام تعطیلات نوروز گفت: پیش از این، عملیات آسفالت ریزی در معابر عبوری سه محله کم برخوردار تسلیحات، لشکر و وحیدیه پس از ۹ سال و در تعطیلات نوروز انجام شده بود که به همت همکارانم در معاونت فنی و عمران منطقه هشت تهران، ۳ هزار متر مربع از خیابان ثانی حدفاصل گلستان تا پل‌آغاز با روکش آسفالت مکانیزه نوسازی شد.

وی ساماندهی معابر و خیابان‌ها را یکی از مهمترین مطالبات شهروندان دانست و افزود: در همین راستا از ۸ فروردین و در ادامه خدمت‌رسانی، اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در ۳ هزار متر مربع از خیابان گلستان تا پل آغاز در محل‌های شناسایی شده و آسیب دیده شروع شد و تا ۲۵ فروردین ماه عملیات آسفالت ریزی در این معابر به پایان رسید.

شهردار منطقه ۸ آسفالت معابر و بهبود عبور و مرور برای شهروندان را ازجمله اقدامات مهم معاونت فنی و عمرانی دانست و ادامه داد: همزمان با عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه، لکه‌گیری معابر نواحی نیز استمرار داشت که در مجموع ۱۲ هزار و هفتصد متر مربع از معابر بهسازی شد.

تنهایی در پایان افزود: شهرداری منطقه ۸ تلاش می‌کند تا با اجرای اقداماتی در این زمینه خدمات رسانی مطلوب را به منظور جلب رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد و در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری عملیات آسفالت ریزی و زیر سازی خیابان‌های سطح منطقه با جدیت پیگیری و انجام می‌شود.

482177