جمع‌آوری پل‌های عابر پیاده میدان آزادی تا سه‌راه تهرانپارس

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بازدید کارشناسان پلیس راهور از پل‌های عابرپیاده در طول خیابان‌های آزادی، انقلاب و دماوند از احتمال جایگزینی گذرگاه‌های هم‌سطح به جای پل‌ برای تردد عابران پیاده خبرداد.
تصویر جمع‌آوری پل‌های عابر پیاده میدان آزادی تا سه‌راه تهرانپارس

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ مصطفی زینی‌وند با اشاره بازدید میدانی کارشناسان پلیس راهور و شهرداری از پل‌های عابر پیاده حدفاصل میدان آزادی تا سه راه تهرانپارس گفت: سعی داریم به جای پل‌های عابر پیاده گذرگاه‌های هم سطح برای تردد عابران پیاده ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در این بازدید میدانی نمایندگان معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز حضور داشتند، گفت: طی این بازدید تمامی پل‌های عابرپیاده در طول خیابان‌های آزادی، انقلاب و دماوند از نزدیک و با حضور میدانی در محل مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند تا در خصوص امکان‌سنجی جمع آوری این پل‌ها و احداث گذرگاه همسطح ایمن برای تردد عابرین پیاده اقدام شود.

زینی‌وند، گفت: نتایج این بازدید طی یک بازه زمانی کوتاه، توسط مشاور ترافیکی مربوطه تحلیل خواهد شد و متعاقب آن نیز نتایج حاصله در جلسات کارشناسی مشترک بعدی با شهرداری مطرح می شود تا تصمیمات لازمه اتخاذ شود.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:‌ با توجه به حجم بالای تردد در خیابان های یاد شده فوق، چنانچه در هر موقعیتی تصمیم به جمع‌آوری هر پل عابر پیاده‌ای گرفته شود، باید قبل از هر اقدامی یک گذرگاه هم سطح ایمن در همان محل به‌عنوان جایگزین پل عابر پیاده برای تردد بدون دغدغه عابران پیاده احداث شود.

منبع: ایسنا

533392