وزش باد با خیزش گرد و خاک و افزایش ابر در اصفهان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:افزایش ابرناکی، وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در ۲۴ ساعت آینده برای این استان پیش بینی می‌شود.
تصویر وزش باد با خیزش گرد و خاک و افزایش ابر در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا رفیعی روز پنجشنبه افزود: وزش شدید باد همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق برای امروز و فردا (جمعه) به‌ویژه در نواحی شمالی و غربی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وزش باد در نیمه شرقی استان همراه با خیزش گردوخاک در مناطق مستعد خواهد بود و در سایر نقاط استان و کلان‌شهر اصفهان هم شاهد افزایش ابر در ساعت‌های بعدازظهر خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: شدت وزش باد در آران و بیدگل به ۹۱ کیلومتر بر ساعت و در مهاباد و کاشان نیز سرعت وزش باد به ۷۳ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی اضافه کرد: بارش پراکنده باران روز گذشته از آران و بیدگل، میمه، نائین، نطنز و کاشان گزارش شد.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۳۲ درجه سانتی‌گراد و در خُنک‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲۰ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به‌ روز گذشته تغییری نداشته است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: خوروبیابانک با دمای ۳۶ و فرودگاه شهید بهشتی با دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و خُنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

منبع: ایرنا

533460