شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پایان دوره چهارم مدیریت شهری شهرداری را با ۱۵ هزار و نیم میلیارد تومان بدهی تحویل داد، گفت: ولی اکنون صحبت از احصاء ۷۳ هزار میلیارد تومان بدهی است که کمر بودجه شهرداری را شکسته است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که در اختلال در سیستم کارت سوخت در هفته گذشته نسبت به استقرار نظامات پیشگیری از نفوذ و خرابکاری در شبکه اطلاعاتی شهرداری اقدام کنند.
گروه‌های جامعه مدنی هشدار دادند که شکست در مقابله با نابرابری جهانی در توزیع واکسن می‌تواند همه‌گیری را طولانی‌تر کند.

ساعات اجرای طرح ترافیک از 10 آبان افزایش می‌یابد؛ شورای شهری‌ها نسبت به افزایش مضاعف مسافران مترو هشدار داده‌اند و مدیران شهری می‌گویند از 2 روز آینده قطارهای فوق‌العاده در صورت ازدحام جمعیت در نظر گرفته می‌شود.

سنگ قبرهای گران قیمت در ایستگاه آخر؛

زرق و برق و چشم و هم چشمی به خانه های ابدی رسید!

راهت که به آرامستان می‌رسد خانه آخرت را احساس می‌کنی مقوله ای که این روزهای کرونایی که بیشتر شاهد شمار فوت شدگان هستیم بازار چشم و هم چشمی هم در سنگ قبر به راه است.
عضو کمیسیون و عمران و ترافیک شورای ششم شهر تهران به همراه شهردار منطقه 7 و جمعی از مدیران شهری با شهروندان منطقه 7 در مسجد الجواد (ع) دیدار و درخواست‌های و دغدغه‌های آن‌ها را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری بررسی کرد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات ساخت و ساز در محله گلابدره گفت: برخی طبقات غیرمجازی را طی یک شب بر روی خانه‌های خود می‌سازند.

اعضای شورای شهر تهران در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش توسط دو معاون شهرداری تهران بررسی طرح بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش کرونا را در دستور کار خود دارند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد؛

بازار تهران طعمه حریق شد/ حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک مورد آتش سوزی در بازار تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی هیچ کسی صدمه ای ندید.
شهردار تهران از برنامه ریزی برای راه اندازی آرامستان های جدید در شرق و غرب تهران خبر داد و همچنین گفت: بهشت زهرا در جنوب تهران به مرز فرسودگی رسیده و برای این مسئله نیز برنامه هایی پیش بینی شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ملاقات مردمی منطقه 12 با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (صلی‌الله) که می‌فرمایند «الخلق عیال الله تعالی»، تأکید کرد: مردم عیال خداوندند و اگر آنها را خوشحال کنیم، خدا را خشنود کرده‌ایم.