شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

شهردار منطقه ۱۰ از تخریب ۱۴ ساختمان ناایمن خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۴ ملک رها شده (متروکه) نیز مورد شناسنایی قرار گرفته که روند شناسایی این ساختمان‌ها مستمرا توسط نواحی سه گانه این منطقه در جریان است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شناسایی یکی از راه‌های نفوذ به سامانه‌های شهرداری تهران و حمله سایبری به این سامانه‌ها خبر داد و گفت: یکی از راه‌های نفوذ به این سامانه‌ها توسط نیروهای متخصص شهرداری تهران شناسایی شده است.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: از امروز شنبه ۲۱ خرداد تا پنجشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱، رزرو طرح ترافیک برای خودروهای سواری و دریافت باربرگ برای ناوگان باری، الزامی نیست.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیرهای بزرگراهی پایتخت خبر داد.
استاندار تهران با بیان اینکه این استان با کمبود جدی برق مواجه است، گفت: در اوج مصرف برق با کسری حدود سه هزار مگابایتی برق مواجه هستیم.
بهترین راه برای بازاریابی کسب و کار، بی شک تبلیغات نمایشی و بیلبوردها هستند، زیرا تصاویر برای مدت طولانی تری در ذهن افراد باقی می ماند و اگر به طور جذاب طراحی شود، با ایجاد حس دعوت کنندگی، می تواند به کسب و کار شما رونق بخشد.

شهردار تهران با بیان اینکه ساختمان‌ها و گودهای پرخطر و ناایمن، بافت ناپایدار شهری و حمل و نقل از جمله موضوعاتی است که در حوزه ایمنی باید مورد توجه قرار بگیرند، گفت: در این شرایط باید دست به دست هم دهیم و ما نیز موضوعات پیشگیرانه را مورد توجه خود قرار دهیم.
ضرورت بازنگری در ملاحظات امنیتی دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی کشور بر کسی پوشیده نیست و ایجاب می‌کند، تمرکز متولیان امنیتی، بر پوشش آسیب‌های پیشین و مورد غفلت قرار گرفته دستگاه‌ها باشد.
مهدی چمران اظهار کرد: هک سیستم‌های شهرداری و حمله سایبری که انجام شد، با برنامه موساد، منافقین و تمام ضد انقلاب‌ها صورت گرفته است.
سازمان آگهی های پرسون