بهداشت و درمان

آخرین و مهمترین خبرهای پزشکی را در صفحه بهداشت و درمان پرسون بخوانید.

برخی ادعا می کنند که نوشیدن مایعات به همراه وعده های غذایی برای هضم غذا مضر است. برخی دیگر نیز معتقدند که این کار باعث جمع شدن سموم شده و مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد داشت.

بعد از اما و اگرهایی که در رابطه با تعیین تکلیف بیش از ۲۵۰ تن سرم تاریخ گذشته در گمرک وجود داشت، در نهایت سازمان اموال تملیکی نسبت به انهدام این محموله دارویی اقدام کرده است.
کرونا پس از دو سال، شیوع در ایران همچنان روزانه بیش از 7 هزار ابتلا و 200 فوتی در کشور به ثبت می‌رسد.
وزیر بهداشت با بیان اینکه به موضوع جوانی جمعیت به عنوان یک تکلیف شرعی نگاه می‌کنیم، گفت: در پروژه‌های مختلف دشمن نتوانست هیچ صدمه‌ای به ما وارد کند بلکه ما را محکم‌تر کرد؛ تنها موضوعی که متاسفانه دشمن به دست خود ما، آن را اجرایی کرد، کنترل جمعیت بود.
وزیر بهداشت عنوان کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری یکی از اولویت های مهم ما در وزارت بهداشت، بحث جوانی جمعیت است. یکی از قدرت‌های مهم برای هر کشور، جمعیت و نیروی انسانی است و اگر در کشور جمعیت جوان، پرشور، پرکار و انقلابی داشته باشیم برای ما قدرت خوبی را ایجاد می‌کند.
تبخال یک بیماری ویروسی است که زیبایی صورت شما را خت تاثیر قرار می دهد. در این مطلب با روش های کاملا طبیعی برای درمان تبخال آشنا می شوید.
درمان و غلبه بر سرطان لوزالمعده بسیار دشوار است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که داروهای فشار خون بالا که معمولاً تجویز می شوند ممکن است مدت بقای بیماران را افزایش دهند.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۳۳۷ به ۱۸۴ شهر کاهش یافت.