امکان عقدقرارداد سازمان‌های مختلف با سلامتکده‌های طب سنتی

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان این‌که در زمان حاضر همه بیمه‌ها ویزیت پزشک متخصص طب سنتی را پوشش می‌دهند؛‌ گفت:‌ مجموعه‌ها می‌توانند به طور مستقیم با سلامتکده‌های طب سنتی برای ویزیت کارکنان خود رایزنی کنند.
تصویر امکان عقدقرارداد سازمان‌های مختلف با سلامتکده‌های طب سنتی

به گزارش سایت خبری پرسون، نفیسه حسینی یکتا درباره میزان پوشش بیمه‌ای خدمات طب سنتی در سلامتکده‌های طب ایرانی اظهار کرد:‌ در حال حاضر همه بیمه‌ها، ویزیت پزشک متخصص طب سنتی را پوشش می‌دهند اما سایر خدمات طب سنتی هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته است.

وی درباره میزان پوشش بیمه‌ای این خدمات ادامه داد:‌ در حال حاضر مبلغ کل ویزیت پزشکان متخصص طب سنتی در بخش دولتی 377000 ریال و تعرفه ویزیت سرپایی پزشکان تمام‌وقت در بخش دولتی 640900 ریال است که سازمان‌های بیمه، 70 درصد این مبلغ را می‌پردازند و 30 درصد مابقی سهم بیمار است.

حسینی یکتا درباره پوشش بیمه‌ای سایر خدمات طب سنتی افزود: دفتر طب ایرانی اطلاعات لازم برای افزایش پوشش بیمه‌ای خدمات طب سنتی را در اختیار شورای عالی بیمه قرار داده و قرار است تا پایان امسال تصمیمات جدی در این خصوص گرفته شود؛ پیشنهادات اعلام شده از سوی دفتر طب ایرانی و مکمل به شورای عالی بیمه سلامت، در صورت تصویب، اعلام خواهد شد.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در پاسخ به این سؤال که اگر یک مجموعه بخواهد با سلامتکده‌های طب سنتی قراردادی برای ارائه خدمات طب سنتی به کارکنان خود منعقد کند چگونه باید اقدام به این کار کند؟ تصریح کرد:‌ مجموعه‌ها می‌توانند به طور مستقیم با سلامتکده‌ها برای ویزیت کارکنان خود رایزنی کنند.

منبع: تسنیم

574763