دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

طبق بررسی انجام شده، پهپادهای ایرانی ارسالی به روسیه برای رساندن حداکثر آسیب به اهداف زیرساختی اوکراین، در قسمت سرجنگی دچار تغییر شده است.

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

سپاه پاسداران بیانیه داد

متن کامل بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از نظر می‌گذرانید.
باقری در ادامه با تاکید بر اینکه مسیر قدرت افزایی نیروهای مسلح در حال طی شدن است، گفت: نیروهای مسلح همواره در کنار دولت و مردم کشورمان خواهد بود و هرجا که نیاز باشد و مصائب و مشکلاتی رخ دهد نیروهای مسلح پیشگام و زودتر از همه به یاری مردم می روند و زلزله اخیر هم این را نشان داد.
سردار رمضان شریف از برگزاری مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به صورت منسجم و یکپارچه با اهداف و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا فردا ( سه شنبه ) در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه اقدام برهم زننده امنیت جهانی و یک جانبه گرایی، بیش از پیش توسعه یابد.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تاکید کرد:ملت ایران به‌رغم همه خباثت‌های دشمنان، همچنان پای انقلاب، دین و تمامیت ارضی خود محکم ایستاده‌اند
یک مقام ایرانی در گفت‌وگو با الجزیره تاکید کرد که عملیات پهپادی شنبه شب در استان اصفهان ناموفق بوده است و اظهارات منابع اسرائیلی در موفقیت‌آمیز بودن این عملیات صرفا تبلیغات برای پنهان کردن شکست‌شان است.
شرکت 47 کشور جهان با محوریت آمریکا و 260 شبکه ماهواره‌ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در حوادث اخیر و عبور هوشمندانه ملت ایران از بحران جنگ ترکیبی نشان داد که ایران از قوام و پایداری بسیار بالایی برای عبور از بحران‌های نفس‌گیر برخوردار است.