احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

«جمهوری اسلامی ایران در عملیات طوفان الاقصی دست داشته است، تهران بازیگردان اصلی صحنه ای است که شاخه نظامی حماس در هفت اکتبر برابر با پانزدهم مهرماه به راه انداخت، باید دسترسی ایران به شش میلیارد دلار پول ایران در قطر را مسدود کرد. پول موجود در قطر خرج حمله به اسرائیل توسط گروه های مقاومت فلسطینی خواهدشد.»
آیت الله حسینی بوشهری گفت: مجموعه مسائل کشور به سازمان برنامه و بودجه ارتباط دارد. اگر این سازمان منابع را در زمان مناسب و به مقدار کافی تزریق نکند، کاری پیش نخواهد رفت. بنابراین باید از کارشناسان خبره و با قدرت تحلیل خوب استفاده کنید تا زمانی که تصمیمی گرفته می‌شود و لایحه‌ای تنظیم می‌شود، همه جوانب آن قبل از ارائه به مجلس شورای اسلامی مورد ملاحظه و بررسی قرار گرفته باشد.
طبقه‌بندی اسناد ابزار بی‌اطلاع نگه داشتن مردم نیست، بلکه برای حفظ حقوق ملت است و نه علیه آن.
کافی است که اظهارات و مواضع آنان را رصد کنید. هیچ چیزی در این زمینه ندارند جز بیان کلیات. کلیاتی که همه می‌دانند، درحالی که گروه‌ها و احزاب سیاسی باید فراتر از کلیات، تحلیل کنند، حتی یک صفحه متن منقح و پذیرفته شده از سوی هیچ کدام آنان نمی‌بینید.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در مراسم بدرقه پیکر دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن، حاضرین در اعتراض به سخنرانی آقای....[حداد عادل] سالن را ترک کردند و پس از پایان سخنرانی او مجدداً وارد سالن شدند.