احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا به اعتراف وزیر رئیسی درباره میزان حقوقش واکنش نشان داد و نوشت: ظاهراً معاونت حقوقی رئیس جمهور بجای اینکه وقتش را صرف مفسدان پرونده۳.۷میلیارد دلاری کند، ترجیح داده صرف شکایت از منتقدان دلسوز حامی‌مردم کند.
کیهان نوشت:متولیان مسجد مکی در جهت کسب منافع نامتعارف و شخصی به‌صورت غیرقانونی با کمک عوامل خارجی تعدادی ماینر وارد کشور کرده و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمزارز کرده‌اند.
کاردار اسبق ایران در جمهوری آذربایجان با افشای جزئیاتی مهم و تکان دهنده از سوآپ نفتی آذربایجان و نقش محصولی و احمدی نژاد در این معامله نفتی، می‌گوید: ۹۰ درصد ثروت محصولی از طریق سوآپ نفتی بدست آمده که برای اثبات این قضیه کافی است گردش مالی محصولی قبل و بعد از ورود به سوآپ نفتی را مدنظر قرار بدهند.
اصلاً نباید حجاب با زور به مردم تحمیل شود. با این حال، آسیبی که امروز در کشور وجود دارد، موضوع بی حجابی است و بی‌حجابی به‌عنوان یک چالش سیاسی و اجتماعی با اصل موضوع حجاب تفاوت دارد
اصلاح‌طلبان درک کرده‌اند که گفتمان قالیباف نه از سر افراط است و نه تفریط. او از حکمرانی نو سخن می‌گوید و در عین حال با وادادگی در برابر غربی‌ها مخالف است.
اعمال ماده ۹۹ منشور ملل و اقدام پسندیده دبیر کل سازمان ملل

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد را یاری دهید

پس از دو دوره دبیر کلی آقای گوترش بر سازمان ملل، این نخستین بار است که دبیر کل سازمان ملل متحد از ماده ۹۹ منشور ملل متحد استفاده می کند.
آمار وحشتناک افزایش بیماری‌های ناشی از عوارض آلاینده‌های هوا در شهرهای بزرگ و افزایش آمار مرگ و میر در شرایط آلودگی هوا در کشورمان و بی‌خیالی مقامات، دیگر اجازه نمی‌دهد به سادگی از کنار این فاجعه بگذریم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات به‌ عنوان یک تکلیف شرعی گفت: در همه اندیشه‌های فرآوری شده لیبرال دموکراسی، مشارکت در انتخابات به‌ عنوان حق مردم تعریف می‌شود که انسان‌ها می‌توانند در آن شرکت بکنند یا نکنند اما در نظام اسلامی، رأی دادن، حقی است که مردم مکلف به مشارکت در آن هستند.
روزنامه کیهان در یادداشتی به دولت سابق حمله کرده و نوشته است: رئیس‌جمهور سابق اظهار کرده این روز‌ها کسانی که جنگ ندیده‌اند چقدر ادعا دارند! حتما منظورشان وزرای خودش مثل وزیر ارتباطات جهرمی و ظریف را می‌گوید! یا امثال خودش که در جنگ بودند و افتخار دادن جام زهر به امام را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند!