احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

محمد مهاجری با کنایه به قالیباف نوشت: لااقل۲واحد دیپلماسی پاس می‌کردی دکترجان تا در سفر مسکو بجای مذاکره با پوتین مجبور به دیدار مقام دست‌چندم نشوید!
اغلب نامزدها جز یک یا دو نفر دنبال کار کارشناسی نیستند و به خصوص آنهایی که وعده های رویایی می دهند کاری به کار کارشناسی و آمار ندارند و فقط می گویند که چه بگوییم تا مردم خوششان بیاید و به ما رای بدهند.
تنها پرسش این است که چرا برخی از کاندیداهای گرامی، سطح کار را پایین آورده اند و از مدیریت عالم و آدم و تحقق برنامه های رشد شتابان در کشور و منطقه، وعدۀ ارزاق اولیه می دهند و به راستی این طنز روزگار است که ملت بزرگ و گرامی ایران را بدین امور مخاطب قرار دهیم.
با حفظ احترام همه نامزدها، باید گفت؛ اگر حضور و ادامه گفتمان شهید رئیسی عزیز را که ترجمان دیگری از گفتمان امام و انقلاب و رهبری است، می‌خواهید و به آن اعتقاد راسخ دارید -که می‌دانیم دارید- باید به ائتلاف تن بدهید و در غیر این‌صورت، با عرض پوزش و خدای نخواسته روی تاکیدهای مکررتان بر ادامه راه شهید رئیسی غباری از خدشه می‌نشیند.
امروز سوم تیرماه مناظره‌ای انتخاباتی در تالار خیام دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و نمایندگان ۴ نامزد ریاست جمهوری پزشکیان، زاکانی، جلیلی و قالیباف با حضور در این مناظره، دیدگاه‌های نامزد مد نظر خود در مورد موضوعات مختلف را تبیین کردند.

رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری با رد شایعاتی مبنی بر انصراف این نامزد از ادامه رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: اعلام می‌کنم که دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدای اصلح جبهه انقلاب تا پایان در رقابت‌های انتخاباتی محکم خواهد ماند.

کوچکترین دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن و اهل دعواهای سیاسی بودن پدرم است، که اصلا درست نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طرح یارانه طلا به هر نفر در سال ۶ گرم طلا می‌رسد یعنی برای یک خانواده ۵ نفره ۱۰۰ میلیون تومان در سال می‌شود.

یکی از روحانیون حامی سعید جلیلی گفت: در بین ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، دکتر سعید جلیلی بیشترین قرابت فکری و تشابه رفتاری را به شخصیت رییس جمهور شهید سیدابراهیم رییسی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: معتقدیم مسئله حجاب با زور حل نمی‌شود، حجاب یک مسئله دینی است و باید با فعالیت فرهنگی و دینی، در مردم ایجاد عقیده کرد.

امیرحسین ثابتی در جمع هواداران سعید جلیلی در قزوین گفت: رئیس‌جمهور باید کنار مردم باشد و ما این منش را در شخصیت شهید رئیسی دیدیم که ایشان با مردم صادق بودند و خوی اشرافی‌گری نداشته و دغدغه مردم را داشتند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید سلیمانی و رئیسی نماد و شاخص هستند؛ شهید رئیسی نماد دولتمرد پاک، مردمی و کارآمد است و هرکسی دولت خود را تشکیل می‌دهد اما ممکن است بگوید نوع مدیریت من شبیه فلان شخصیت است تا مردم مقایسه کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما رأی می‌دهیم برای ایران و برای مردم ایران. ما برای جوانانی رأی می‌دهیم که امروز آرزو و امیدی در داخل کشور ندارند و در فکر رفتن هستند، ما برای دانشگاهیانی رأی می‌دهیم که از علم آن‌ها محروممان کردند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش به ضرورت اصلاح روند و رویکرد گزینشی و امنیتی در خصوص معلمان تاکید کرد و گفت: پزشکیان به دنبال امنیت فرهنگی معلمان به جای فرهنگ امنیتی است.
علی عبدالملکی در یادداشتی نوشت:

پزشکیان مردی برای آشتی، آزادی و رفاه

تایید صلاحیت دکتر مسعود پزشکیان که همواره با صدایی رسا می‌گوید: "من یک اصلاح طلب هستم."مرکز ثقل هوشمندی و دور اندیشی نظام برای افزایش مشارکت مردم بوده است.