احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

ایرج ملکی یک برند شخصی برای خودش ساخت و مهمتر از همه این است که خود او می‌داند دارد چه کاری انجام می‌دهد و چه راهی را انتخاب کرده است. حال پرسش این است که آیا او نباید برای نمایندگی مجلس خود را نامزد می‌کرد؟
اصولگرایان از بس کاندیدا دارند، برای جای دادن آنها در یک یا دو لیست با مشکل روبرو شده اند

دامنه تمامیت‌خواهی رادیکال‌های جناح راست تنها معطوف به سیطره بر اصولگرایان نمی‌شود، پایداری‌چی‌ها این بار با عبور از نواصولگرایان و اصولگرایان سنتی و... دورخیز کرده‌اند تا خود را یگانه بازیگر عرصه سیاسی کشورمان معرفی کنند.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره حضور کاندیداهای این حزب در لیست صدای ملت گفت: ما کاندیداهای زیادی را در این لیست دارم مانند خانم‌ها داداندیش، ساعی، عابدینی و جلالی. این خانم‌ها یا عضو شورای مرکزی یا دفتر سیاسی حزب ما هستند. همچنین آقایان جلالی، دوستی عضو تیم ما هستند و حتی آقایان بازوند و بطحایی از افرادی هستند که در دولت یازدهم و دوازدهم حضور داشتند.
حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق کشورمان، سومین نامه خود برای اعلام دلایل ردصلاحیتش در انتخابات مجلس خبرگان را به شورای نگهبان ارسال کرد.
در حالی که برخی اعضای رادیکال جبهه اصلاحات تا مرز تحریم انتخابات پیش رفته‌اند، روزنامه شرق خواستار مشارکت و رای هوشمندانه در انتخابات شد و تاکید کرد که قهر با انتخابات، خواست براندازان است.
اصلاح‌طلبان دارای سرمایه‌ای اجتماعی‌ خاص خود هستند و اگر مجموعه اصلاح‌طلبان اپوزیسیون نامیده شوند، طبیعتا مخاطبان آنها را به سمت اپوزیسیون شدن سوق داده‌ایم.
به قول مشهور «جایی که شتر بُود به یک غاز، خر ارزش واقعی ندارد». اگر قادر به دفاع از حیثیت و حقوق مهم‌ترین کارگزاران خود نیستید، ما به عنوان شهروندان عادی دیگر چه جایگاهی داریم؟
عجایب انتخابات کم نبوده و نیست اگر نگاهی به سبک و سیاق قبلی ها بیندازیم متوجه می شویم بازار داغ تبلیغات فقط به کلیپ ها و جولان دادن در فضای مجازی و حتی شام و ناهار دادن ها ختم نمی شود و هرچه به روز موعود نزدیک تر می شود رفتارهای خارق العاده و عجیب هم اوج می گیرد و پول پاشی‌ها به حد کمال می رسد.
عضو شورای عالی امنیت ملی، اظهار کرد: انتخاب در ادامه خود حرکت و پیمودن مسیر و رفتن به سمت هدف بزرگ است و لازمه این حرکت صحیح این است که مرتب باید این حرکت پایش شود و نقاط ضعف آن اصلاح و نقاط قوت آن تقویت شود
مهدی فضائلی گفت: این نگاه و فلسفه از ابتدا در مجموعه حاکم بوده که از همه‌ی امکانات و بسترهای رسانه‌ای برای انتقال پیام و دیدگاه‌های رهبر انقلاب و با زبان‌های مختلف برای مخاطبانی از هرجای دنیا مورد استفاده قرار گیرد.
محمد رویانیان گفت: در تهران نمی‌توان مستقل حضور داشت. لیست ها و احزاب مختلف وجود دارد که اَمثال من که تجربه این کار را نداشتند یا سرمایه مالی و مراودات خاصی ندارند، نمی توانند مستقل ورود کنند.