احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

سید جمال هادیان طبائی زواره کاندیدا حوزه انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس معتقد است، بسیاری از نمایندکان مجلس پیاده اند.
ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره ۱۷ اعلام کرد، زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه) به پایان می رسد.
در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی به سر می‌بریم و این در حالی است که همچنان معاندان و برخی مقامات و رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا مردم ایران را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.
ظریف با تاکید بر اینکه پذیرش دانشجویان خارجی به طور حتم برای کشور از جوانب گوناگونی مفید است، ادامه داد: فرصت تلقی کردن دیپلماسی علمی، موجب بهره مندی از مزایای این نوع روابط می‌شوند. همچنین امکانات کشور برای دیپلماسی علمی باید بکار گرفته شود.
نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان تاکید کرد: انتخابات خبرگان یک کار عظیم است و از مردم خواهشمندم که تنها به انتخابات مجلس شورای اسلامی نپردازند، مجلس خبرگان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ همان طور که رهبری در راس امور قرار دارد، انتخاب کسی که رهبری را هم تعیین و بر صفات رهبری نظارت دارد نیز بسیار مهم است.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ١۶، چگونگی فعالیت جبهه های سیاسی را در تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد.