احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

یک کارشناس حوزه کار توجه به حقوق و دستمزد و معیشت مردم را دو مقوله‌ای دانست که نامزدهای ریاست جمهوری باید به آن بپردازند و توصیه کرد: دولت آینده باید نسبت به گردش چرخ اقتصاد، برداشتن موانع از پیش روی تولیدکنندگان و حل محدودیت دسترسی افراد به شبکه‌های مجازی اقدام کند.

گروهک منافقین باتوجه به خط ابلاغی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا ذیل کیس «دولت ضعیف»، تمام ظرفیت خود را برای اختلاف‌افکنی و ایجاد دوقطبی کاذب و نفرت‌پراکنی به‌کار گرفته‌اند.

عصر بداخلاقی گذشته جناب بی‌ادب!

توهین به سعید جلیلی از سوی یک طراح

با نزدیک‌تر شدن به روز رای گیری و افزایش شور و هیجان انتخاباتی در جامعه، برخی طرفداران کاندیداها بدشان نمی‌آید که فضا هرچه بیشتر به سمت رایکالیسم، بداخلافی و لجن‌پراکنی برود.
محمد جواد ظریف گفت: رئیس‌جمهور است که سیاست‌ها را اجرا می‌کند. برای سیاست خارجی بسیار مهم است که چه کسی در خیابان پاستور و در خانهٔ رئیس‌جمهور نشسته است.
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات که ۲۶ خردادماه طی بیانیه ای رسما به ستاد انتخاباتی مسعود ‍پزشکیان پیوسته بود،‌ در اقدامی ناگهانی از این ستاد خداحافظی کرد و خارج شد.
اولین مناظره شش نامزد ریاست جمهوری با موضوع اقتصاد در شرایطی برگزار شد که اغلب کاندیداها تلاش کردند برنامه‌های قابل اجرا ارائه دهند و حاشیه‌ها نسبت به گذشته کمتر بود اما کمتر به جزئیات و روش‌های اجرای برنامه‌ها اشاره شد. مسائلی مثل برنامه هفتم توسعه، رشد اقتصادی هشت درصد، مقابله با تحریم، صادرات و جلب سرمایه‌گذاری خارجی محور سوالات مناظره اول بود.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید کسی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که دنبال بهانه جویی نرود؛ زیرا امروز مشکلاتی در تمام اقشار مختلف مردم وجود دارد که بخش عمده آن از ناکارآمدی می‌آید.
سعید جلیلی در مراسم گردهمایی فرهنگیان گفت: اگر ما میگوییم پیشرفت، لازمه‌اش آموزش و پرورش قوی است، هسته کانونی آموزش و پرورش مدرسه است؛ هر مدرسه باید یک سلول جهش کشور باشد.
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ضمن اینکه بر این باور است انتخابات آزاد لازمه مشروعیت نظام است، می‌گوید اگر افرادی نظیر احمدی‌نژاد و لاریجانی تایید صلاحیت می‌شدند میزان مشارکت به ۸۰ درصد می‌رسید.
حسام الدین آشنا به احساس افتخار زاکانی درباره قرارداد خرید از چین واکنش نشان داد و نوشت: این که ما پول بگذاریم پیش چینی ها که از پول خودمان به خودمان وام بدهند، جای افتخار ندارد و اسم آن هم سرمایه گذاری خارجی نیست.
دفتر روحانی در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما، خواستار تخصیص فرصت پاسخ به ادعاها و اتهامات برخی داوطلبان در جریان میزگردها و اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، علیه دکتر حسن روحانی و دولت ایشان شد.
«عمق راهبردی» هر گروه سیاسی و هر حکومتی صادق بودن با مردم و طرفداران خود است. بی‌صداقتی ویرانگر است. اینکه وعده‌های پوچ را روانه رسانه‌ها کنیم؛ جز توهین به شعور ملت هیچ‌ چیز دیگری نیست. این رفتار بسیار سطحی و فاقد ژرفای کافی است. کسانی که چنین رفتارهایی دارند، در هیچ زمینه‌ای نمی‌توانند عمق راهبردی داشته باشند.