احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

کوچکترین دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن و اهل دعواهای سیاسی بودن پدرم است، که اصلا درست نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طرح یارانه طلا به هر نفر در سال ۶ گرم طلا می‌رسد یعنی برای یک خانواده ۵ نفره ۱۰۰ میلیون تومان در سال می‌شود.

یکی از روحانیون حامی سعید جلیلی گفت: در بین ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، دکتر سعید جلیلی بیشترین قرابت فکری و تشابه رفتاری را به شخصیت رییس جمهور شهید سیدابراهیم رییسی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: معتقدیم مسئله حجاب با زور حل نمی‌شود، حجاب یک مسئله دینی است و باید با فعالیت فرهنگی و دینی، در مردم ایجاد عقیده کرد.

امیرحسین ثابتی در جمع هواداران سعید جلیلی در قزوین گفت: رئیس‌جمهور باید کنار مردم باشد و ما این منش را در شخصیت شهید رئیسی دیدیم که ایشان با مردم صادق بودند و خوی اشرافی‌گری نداشته و دغدغه مردم را داشتند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید سلیمانی و رئیسی نماد و شاخص هستند؛ شهید رئیسی نماد دولتمرد پاک، مردمی و کارآمد است و هرکسی دولت خود را تشکیل می‌دهد اما ممکن است بگوید نوع مدیریت من شبیه فلان شخصیت است تا مردم مقایسه کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما رأی می‌دهیم برای ایران و برای مردم ایران. ما برای جوانانی رأی می‌دهیم که امروز آرزو و امیدی در داخل کشور ندارند و در فکر رفتن هستند، ما برای دانشگاهیانی رأی می‌دهیم که از علم آن‌ها محروممان کردند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش به ضرورت اصلاح روند و رویکرد گزینشی و امنیتی در خصوص معلمان تاکید کرد و گفت: پزشکیان به دنبال امنیت فرهنگی معلمان به جای فرهنگ امنیتی است.
علی عبدالملکی در یادداشتی نوشت:

پزشکیان مردی برای آشتی، آزادی و رفاه

تایید صلاحیت دکتر مسعود پزشکیان که همواره با صدایی رسا می‌گوید: "من یک اصلاح طلب هستم."مرکز ثقل هوشمندی و دور اندیشی نظام برای افزایش مشارکت مردم بوده است.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت: خجالت هم خوب چیزی است؛ وقتی ترامپ از برجام رفت، نشست خبری گرفتن و گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و شد چند ماه، ولی کاری نکردند.
علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مردم مبتنی بر شرایط فعلی مصرف انرژی در کشور در طول سال تا ۶ گرم یارانه طلا - یعنی معادل اعتباری آن - را دریافت خواهند کرد که از آسیب تورم در امان است و ارزشش کم نمی‌شود.

وزیر امور خارجه دولت دوازدهم گفت: حضور در انتخابات فارغ از نتیجه برای ایران و مقاومت ایران برابر فشارهای جهانی و تحریم‌ها؛ برای این است که هیچکس یک ایرانی را تهدید نکند، رای بدهیم.