احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

اسحاق جهانگیری در همایش اتحاد برای نجات اقتصاد ایران گفت: ما دنبال دولتی هستیم که مسائل اصلی کشور در دستور کارش قرار بگیرد. همه ایرانی ها در سرنوشت ایران شریک هستند.
اسنپ و تپسی بهتر از دولت شما کارمی کند

طعنه های آذری جهرمی به زاکانی، جلیلی و قاضی زاده هاشمی

آذری جهرمی گفت: برخی دوستان طوری در تلویزیون صحبت می کنند و عملکرد خودشان را درخشان جلوه می دهند که انگار یادشان رفته می گفتند اگر ما می آییم تخم مرغ چرا ۲۰ هزار تومان است و باید ۹ تومان باشد؛ الان تخم مرغ چقدر است؟ مرغ قیمتش چقدراست؟ مگر مردم وضعیت را یادشان رفته است.
جلیلی انتقاد تندی از عملکرد دولت روحانی کرد و گفت: دلار ۳ هزارتومانی را ۳۰ هزارتومان کردند، موجب افزایش تحریم از ۷۰۰ تا به ۱۵۰۰ مورد شدند ولی همین آقایان الان ادعای تحول و پیشرفت کشور را دارند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: تاکنون گزارشی از تخلف ستادهای انتخاباتی نامزدها و کارکنان ادارات در جریان برگزاری فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان ارائه نشده است.
در میان سخنان و پیشنهادهای نامزدهای ریاست جمهوری، برخی وعده ها، نیاز به ارزیابی و صحت سنجی ندارد، زیرا هم عقلا و فعالان سیاست و مدیریت کشور می دانند که منظور چیست و هم مردم خوب می دانند که سنگ بزرگ علامت نزدن است و وعدۀ سرِ خرمن، حاصلی ندارد.
خیلی فرق می‌کند چه کسی سکاندار کشور بشود تا بتواند مسائل کشور را حل کند؛ خیلی فرق می‌کند که منتخب مردم چه کسی باشد و چگونه نگاه کند؛ خیلی فرق می‌کند که ریس دولت با صداقت و جلب مشارکت مردم به میان بیاید تا مشکلات کشور کاهش پیدا کند، تا امید زنده شود، تا به زندگی سلام دوباره بشود.
محمد مهاجری با کنایه به قالیباف نوشت: لااقل۲واحد دیپلماسی پاس می‌کردی دکترجان تا در سفر مسکو بجای مذاکره با پوتین مجبور به دیدار مقام دست‌چندم نشوید!
اغلب نامزدها جز یک یا دو نفر دنبال کار کارشناسی نیستند و به خصوص آنهایی که وعده های رویایی می دهند کاری به کار کارشناسی و آمار ندارند و فقط می گویند که چه بگوییم تا مردم خوششان بیاید و به ما رای بدهند.
تنها پرسش این است که چرا برخی از کاندیداهای گرامی، سطح کار را پایین آورده اند و از مدیریت عالم و آدم و تحقق برنامه های رشد شتابان در کشور و منطقه، وعدۀ ارزاق اولیه می دهند و به راستی این طنز روزگار است که ملت بزرگ و گرامی ایران را بدین امور مخاطب قرار دهیم.
با حفظ احترام همه نامزدها، باید گفت؛ اگر حضور و ادامه گفتمان شهید رئیسی عزیز را که ترجمان دیگری از گفتمان امام و انقلاب و رهبری است، می‌خواهید و به آن اعتقاد راسخ دارید -که می‌دانیم دارید- باید به ائتلاف تن بدهید و در غیر این‌صورت، با عرض پوزش و خدای نخواسته روی تاکیدهای مکررتان بر ادامه راه شهید رئیسی غباری از خدشه می‌نشیند.
امروز سوم تیرماه مناظره‌ای انتخاباتی در تالار خیام دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و نمایندگان ۴ نامزد ریاست جمهوری پزشکیان، زاکانی، جلیلی و قالیباف با حضور در این مناظره، دیدگاه‌های نامزد مد نظر خود در مورد موضوعات مختلف را تبیین کردند.

رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری با رد شایعاتی مبنی بر انصراف این نامزد از ادامه رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: اعلام می‌کنم که دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدای اصلح جبهه انقلاب تا پایان در رقابت‌های انتخاباتی محکم خواهد ماند.

کوچکترین دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن و اهل دعواهای سیاسی بودن پدرم است، که اصلا درست نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طرح یارانه طلا به هر نفر در سال ۶ گرم طلا می‌رسد یعنی برای یک خانواده ۵ نفره ۱۰۰ میلیون تومان در سال می‌شود.